واحد مرکزی خبر نوشت: یک مقام ارشد اطلاعاتی در آمریکا از پاسخ دادن به پرسش سناتورها در زمینه ارتباط تیم ترامپ با روسیه خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، دان کوتز «Dan Coats»، مدیر اطلاعات ملی آمریکا روز سه شنبه در جلسه پرسش و پاسخ اعضای مجلس سنا شرکت کرد.

بر اساس این گزارش، کوتز به پرسشی مبنی بر این که آیا دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از وی خواسته است تا برای مقابله با تحقیقات اف بی آی در زمینه ارتباط احتمالی تیم انتخاباتی ترامپ با روسیه به او کمک کند، از پاسخ دادن خودداری کرد.
به نوشته روزنامه آمریکایی واشنگتن پست، ترامپ از مایک راجرز، مدیر آژانس امنیت ملی و دان کوتز، مدیر اطلاعات ملی آمریکا خواسته بود وجود اسنادی مبنی بر ارتباط تیم انتخاباتی ترامپ با روسیه را به طور علنی تکذیب کنند.

اما کوتز در جلسه استماع مجلس سنا، نخواست در زمینه صحت این ادعاها پاسخ دهد. وی اظهار داشت به زمان زیادی نیاز دارد تا در مورد مسائل امنیت داخلی و اطلاعاتی با ترامپ مذاکره کند.
وی در پاسخ به پرسش جان مک‌کین، رئیس بانفوذ کمیته نیروهای مسلح سنا گفت: «همیشه این باور را داشتم که نباید در مورد چنین مسائلی به طور علنی اظهار نظر کنم».

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =