امیر سرتیپ اسماعیلی: پدافند هوایی در ۳۷۰۰ نقطه از کشور مستقر و هوشیار است

فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پدافند هوایی از 400 نقطه در دوران دفاع مقدس به 3700 نقطه در کشور ارتقا یافته و اگر دشمن بخواهد به مرزهای ما چپ نگاه کند و یا یاوه بگوید، پاسخ محکم و کوبنده ای از ما دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، که در کنگره شهدای دانشجوی استان و در دانشگاه بوعلی سینای همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: امروز آسمان جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین آسمان منطقه است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مبارز اصلی با جریان تروریستی در منطقه است، تصریح کرد: نیروهای مسلح با هیچ کسی که ایران را تهدید کند مماشات ندارد.

امیر اسماعیلی اظهار داشت: این مجموعه تنها یک فصل‌الخطاب دارند و آن رهبری معظم انقلاب است که هر سخنی بگویند همان خواهد شد.

وی شهدا را اسطوره و قهرمانان واقعی ایران دانست و افزود: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در ذهن همه مردم ایران باقی مانده است.

فرمانده پدافند هوایی کشور در ادامه با اعلام اینکه در دفاع مقدس نیروی هوایی عراق چهار مرحله تجدید شد، گفت: عراق تا آخر جنگ یک‌هزار و 200 فروند هواگرد به میدان آورد اما با ایثار رزمندگان در زمان دفاع مقدس 600 درصد توان آن از بین رفت.

امیر اسماعیلی با اشاره به اینکه در پدافند هوایی تنها 10 درصد توان دفاعی منهدم ‌شد، خاطرنشان کرد: در دهه 80 میلادی صدام یزید با آمریکا روی زمین دست می‌دهد و 24 سال بعد همان صدام یزید را همان استکبار در زیر زمین دستگیر می‌کند.

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اما مردم ایران با ولایت دست دادند، اظهار کرد: امروز تاسوعا و عاشورا و دفاع مقدس در قلب ما است به طوری که جوان امروز که امام را ندیده و در زمان جنگ نبوده اما در کنگره شهدا حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه سخن گفتن از دفاع مقدس به دلیل اینکه ما می‌خواهیم جنگ کنیم، نیست، بلکه باید آماده باشیم، تصریح کرد: امروز دشمن اگر بخواهد به مرزهای ما چپ نگاه کند و یا یاوه بگوید، پاسخ خود را خواهد گرفت چون مردم از این مهم را از ما می‌خواهند.

سرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه درست است امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم اما همه دنیا هم این مشکلات را دارند، از تلاش برخی برای بداخلاقی در جامع سخن گفت و ادامه داد: البته رهبر عزیز انقلاب اجازه بداخلاقی نمی‌دهند و فصل‌الخطاب هستند.

فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در برخی از کشورها کاپیتولاسیون به صورت مخفی اجرا می‌شود، گفت: در جمهوری اسلامی هیچ مسؤولی نباید منیت داشته باشد بلکه باید تذکرات را قبول کند و ناراحت نشود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات مردم پیروز شدند، در خصوص مناظرات انتخاباتی نیز اظهار داشت: رسانه ملی بداند که مناظره تعریف دارد و افراد باید بیایند از خودشان بگویند و در نهایت مردم در صحنه انتخابات حاضر شوند و رأی دهند.

اسماعیلی با بیان اینکه بسیاری از کشورهایی که امریکا در دهه 60 ورود کرد، امروز با چالش مواجه شده‌اند و شرایط اصلاح پذیر نخواهد شد، افزود: دشمنان به دنبال تحریم مردم بودند که در انتخابات شرکت نکنند.

وی با اشاره به اینکه در تهاجم فرهنگی تحریم نمی‌کنند بلکه مستقیم حمله می‌کنند، تصریح کرد: در سایت‌های اجتماعی منفعل شده‌ایم و هرچه دشمن ارسال می‌کند را می‌بینیم، در حالی که امروز خاکریزها، شبکه‌های اجتماعی هستند و باید در آن فعال باشیم.

امیر اسماعیلی در آخر گفت: اسرائیل همواره برای ما تهدید بوده و هست، ولی هرچند عددی نیست و هیچ غلطی نمی تواند بکند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =