امروز مراسم وداع با شهید قلی زاده مداح اهل بیت برگزار شد.

مرد و زن از روستاهای دور و نزدیک شهرستان چرداول خود را به شهر سرابله رسانده بودند تا بار دیگر پیوند و همدلی خود را به نمایش گذارند. همدلی که با اشک و گریه های زنان و مردان این دیار در رثای شهید راه مسجد سازی شهید علی قلی زاده به اوج رسید.


قلی زاده که مداحی نیک نام در منطقه آسمان آباد بخش مرکزی است ،جهت گرفتن حمایت مالی از نماینده مجلس ایلام در شورای اسلامی جهت تعمیر مسجد جامع روستای بابامرادی به دفتر نمایندگان مجلس عزیمت کرده بود که به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.

در همین رابطه سلام امینی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از پیگیری کار ناتمام علی خبر داد و گفت: با پیگیری نمایندگان استان در مجلس و کمک و همکاری مسئولان استانی هدف بلند این شهید سرافراز مبنی بر ساخت مسجد در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت.

همچنین در حاشیه این مراسم با مردم و اقشار مختلف شرکت کننده در مراسم تشییع این شهید به گفت و گو نشستیم. ارسلان جوان دانشجویی که از روستا برای تشییع این شهید آمده بود اظهار داشت: ما برای اعلام حمایت از خانواده این شهید و دیگر شهدا به اینجا آمده ایم تا اعلام کنیم که هیچ تهدیدی نمی تواند صف برادری ما را به هم بزند و همه ما به عنوان هموطن در کنار هم قوی تر از همیشه خواهیم ماند.

بهمن نیز که کارمند است می گوید : متاسفانه جاهلان با نام دین حتی به جوانی که به دنبال امر نیک مسجد سازی بود رحم نکردند و این نشان می دهد که برای تروریست ها مسئله دین اولویت ندارد و صرفا به دنبال منافع گروهی خود هستند که متاسفانه در این میان برخی نیز گول تبلیغ این گروههای تکفیری را می خورند و با رقم زدن جنایت ، نه تنها خود را به بهشت نمی رسانند که دروازه های جهنم را بر خود باز می کنند.

رضا که از آشنایان شهید است با اندوهی در قلب و بغضی در گلو و چشمانی اشکبار می گوید: از هرکسی بپرسید مطمئنا شهادت می دهد که شهید و خانواده اش در پاکی زبانزد هستند و شاید همین پاکی و مداحی اهل بیت بود که مقام بزرگ شهادت را برای وی به ارمغان آورد. شهیدی که از بچگی در تمامی سالها برای آقایش اباعبدالله نوحه خوانی می کرد.

رضا می گوید: ما همه ایرانی هستیم و قومیت ما خللی در علاقه به کشور ایجاد نمی کند و ، امروز می بیند که ما مردم کردزبان ایلام نیز در کنار دیگر هم وطنان داغدار به دست کسانی هستیم که به نام دین به دنبال تخریب وحدت اقوام و مذاهب کشور بودند که خوشبختانه خونهای این شهید و هوشیاری مردم و مسئولان نگذاشت تفرقه ای ایجاد نماید و انشالله با همدلی و وحدت راه را بر هر توطئه ای از هر نوعی خواهیم بست.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =