ایلنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نسبت به حرمت شکنی‌ها در اجتماعات ملی انتقاد کرد.

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نسبت به حرمت شکنی‌ها در اجتماعات ملی انتقاد کرد. متن این یادداشت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

از این توالی حرمت شکنی در اجتماعات ملی و خدشه دار نمودن انسجام و وحدت جامعه چه کسانی سود میبرند؟!

اصل حرف و پرسش ما اینست:

علمای اخلاق!

اینها جنایت نیست؟اینها خیانت نیست؟ اینها گناه نیست؟!

مولا علی (ع) : برترین ادب این است که انسان در حد و مرز خود به ایستد و از اندازه خویش تجاوز نکند.

( غررالحکم صفحه ۲۴۷ حدیث ۵۰۷۸)

مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری(اسفند۸۹):

من بخصوص از جوانها میخواهم که نگذارند این فضای غیبت و تهمت و فحاشی و هتاکی و شکستن حرمتها ادامه پیدا کند. وقتی که ادامه پیدا کرد، طبعاً همان طور سرایت هم میکند - مثل بیماری مسری ناگهان میبینید مثلاً در نمازهای جمعه که محل خشوع و ذکر و توجه است، یک چنین چیزهائی گاهی احیاناً دیده میشود، که غلط اندر غلط است.

اتفاقات روز قدس و عید فطر مسائل انحرافی و حاشیه ای است

همچنین ایرنا نوشت؛

سیدمحسن بنی هاشمی فعال سیاسی اصولگرا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلام بارها به موضوع وحدت در سخنان خود اشاره کرده اند و بر همین اساس مسئولان و مردم باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: همه باید از پرداختن به چنین مسائلی دوری کنند. هرچه کمتر به این موضوعات دامن بزنند بهتر است. رهبری رویکرد اصلی کشور در سال جاری را اشتغال و تولید عنوان کرده اند لذا همه دستگاهها به خصوص دولت باید به صورت ویژه به این موضوعات توجه و از پرداختن به موضوعات حاشیه ای پرهیز کنند.

دبیر سابق جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: جامعه ما دو قطبی نیست ولی دو جریان تلاش می کنند که مردم را به جان یکدیگر بیاندازند و این موضوع به هیچ عنوان به نفع مردم نیست. رسانه ها نیز باید از پرداختن به چنین مسائلی پرهیز کنند و به موضوعات مهم کشور بپردازند.

وی افزود: اتفاقاتی که رخ داد دارای جنبه قضایی نیست بلکه دارای جنبه های مختلف اجتماعی است و اگر قوه قضاییه ورود کند نتیجه ارزشمندی بدست نخواهد آورد.

بنی هاشمی ادامه داد: در این خصوص کسانی که در مسائل اجتماعی دخالت دارند مثل رسانه ها به جای اینکه آتش را تند کنند باید آن را خاموش کنند.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =