هتلی ۵ ستاره برای خودروهای لوکس!/دردسرهای نگهداری گران‌قیمت‌های استثنایی

مالکیت یک خودروی خوب قطعاً لذت و البته مشکلات خاص خود را دارد که از آن جمله می‌توان به شرایط حفظ و نگهداری و اطمینان از حفظ وضعیت اولیه اشاره کرد. برای بسیاری از مالکان خودروهای جذاب و استثنایی در بریتانیا یک راه‌حل ساده و قدری بدیع وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،Windrush Car Storage یک تأسیسات نگهداری خودروی امن در مرکز لندن و Cotswolds داشته که خودروها را با بهای ماهانه بسیار معقولی نگهداری می‌کند.

این کمپانی که در سال 2004 و توسط تیم ارن شاو تاسیس شده خودروها را در آب‌وهوای کنترل شده و محیطی با رطوبت مناسب نگهداری کرده و البته سطح بالای حفاظت امنیتی نیز در نظر گرفته شده است.

Windrush می‌گوید وقتی خودرویی اینجا نگهداری می‌شود از پیش‌خدمت و سرویس‌های منظمی برخوردار بوده و به‌صورت روزانه بررسی شده و بر روی آن پوششی قرار می‌گیرد.

ارن شاو در مصاحبه با بیزینس اینسایدر گفت که همراه بودن با تیم فرمول 1 فراری به او اهمیت حفظ و نگهداری کامل از خودروها را آموخت.
او می‌گوید: این تأسیسات حد نهایی نگهداری از خودروها در بریتانیا بوده و ما همانند خودروهای خودمان از این خودروها مواظبت می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که بهترین سرویس‌های ممکن به این خودروها ارائه می‌شود.

از جمله خودروهایی که هم‌اکنون در این تأسیسات نگهداری می‌شوند می‌توان به چندین دستگاه بوگاتی ویرون، لانچیا دلتا Integrale، فورد کاپری 3.0S و مک لارن P1 اشاره کرد.

اما هزینه نگهداری ماهانه از خودروها در تأسیسات لندن برابر با 480 پوند و در تأسیسات Cotswolds برابر با 270 پوند است.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =