دبیر هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران، پنج داور این دوسالانه را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کورش گلناری؛ دبیر هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران، پنج داور ایرانی و خارجی این دوسالانه را منصوب و معرفی کرد.

گلناری درباره این انتخاب گفت: «کاترین داوید از فرانسه، ندیم کرم از لبنان، بهرام شیردل، حمید شانس و حمید سوری از ایران داوران نهایی هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران هستند.»

کاترین داوید؛ کیوریتور برجسته فرانسوی و تاریخ شناس هنر است که در حال حاضر سمت معاون موزه ملی هنر مدرن مرکز پومپیدو را بر عهده دارد.

بهرام شیردل؛ معمار برجسته کشور که در زمینه معماری میان رشته‌ای و فلدینگ در عرصه بین‌المللی کار و تلاش کرده و با معماران مطرح دنیا همکاری نموده است. او همچنین در عین دریافت مدال‌های کریستوفر ورن از کانادا و مدال طلای شهرسازی از چین، سابقه تدریس در دانشگاه‌های آمریکا و ریاست گروه طراحی ارشد دانشگاه لندن را نیز در کارنامه خود دارد.

ندیم کرم؛ معمار و مجسمه‌ساز برجسته لبنانی که در عرصه بین‌المللی فعالیت دارد. او مدیر آتلیه طراحی معماری هایسیتوس و فارغ التحصیل مقطع دکترای معماری از دانشگاه ژاپن است.

حمید شانس؛ مجسمه ساز برجسته و مدرس دانشگاه هاي هنر کشور است.

حمید سوری؛ مدرس و منتقد برجسته، فارغ‌التحصیل رشته تاریخ هنر و معماری از دانشگاه سانتا باربارا کالیفرنیا، نگارنده مقالات متعدد هنری در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی است و عضویت در هیئت تحریریه مجله هنر فردا و هنر رسانه را در کارنامه خود دارد.

هفتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تهران با تم وضعیت از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر شهریور و مهرماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =