واژگونی خودروی سوداگر مرگ منجر به مرگ کودک اش شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از واژگونی یک سواری پژو 405 که حامل 140 کیلو گرم مواد افیونی بود و مرگ کودک چهار ساله ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ "رجبعلي مختاري" اظهار داشت : در پي دريافت خبري مبني بر اينكه يك قاچاقچي حرفه اي مواد افيوني در حال انتقال محموله اي از مركز كشور به استان اصفهان مي باشد يك تيم از ماموران انتظامي شهرستان شاهين شهر وارد عمل شدند.

وي ادامه داد: ماموران خودروي پژو 405 فرد قاچاقچي را شناسايي و دستور ايست صادر مي كنند كه راننده به دستور ماموران توجهي نمي كند و با سرعت بالايي متواري مي شود.

اين مقام انتظامي بيان داشت : متاسفانه خودروي اين سوداگر مرگ به علت تخطي از سرعت مجاز و مطمئنه و عدم توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه از جاده خارج و واژگون مي شود.

سرهنگ مختاري با اشاره به اينكه در اثر اين حادثه همسر و يكي از فرزندان اين سوداگر مرگ مجروح و فرزند چهار ساله اش فوت مي كند افزود:در بازرسي از خودرو مقدار 140 كيلو گرم ترياك كه در صندوق عقب خودرو بود كشف شد.

سرهنگ مختاري در پايان با اشاره به تحويل سوداگر مرگ به مراجع قضائي خاطر نشان كرد: حمل مواد مخدر توسط اين قاچاقچي مواد افيوني منجر به مرگ كودك و مجروحيت اعضاي خانواده اش شد. نيروي انتظامي در راستاي برخورد با سوداگران مرگ با تمام توان فعاليت مي كند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =