راننده تریلی که در اقدامی ساختگی ۲ نفر را زیر گرفته و کشته بود دستگیر شد

جانشین پلیس‌راه استان همدان گفت: راننده یک دستگاه تریلی که در اقدامی ساختگی یک دستگاه سمند با 2 نفر سرنشین را زیر گرفته و کشته بود دستگیر شد.

سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین فرماندهی پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در تصادف یک دستگاه تریلی با یک دستگاه سمند که در این تصادف ساختگی راننده تریلی به علت انتقام خون برادر خود اقدام به زیر گرفتن این خودرو کرده و 2 نفر را کشته بود، دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته راننده یک دستگاه تریلی در یک تصادف ساختگی دو نفر سرنشین یک دستگاه سمند را زیر گرفته و با قساوت تمام 500 متر این خودرو را به سمت دیگر جاده کشیده بود.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: علت اختلاف این افراد کشته شدن برادر این راننده کامیون در یک تصادفی دیگر بوده که کینه‌جویی این فرد منجر به بروز این حادثه شده است.

وی اظهار داشت: در این اتفاق نادر متاسفانه یک نفر از سرنشینان سمند در دم کشته شد و نفر دوم که به کما رفته بود نیز دیروز در بیمارستان جان باخت.

جانشین فرمانده پلیس راه استان با اعلام اینکه ساختگی بودن این تصادف برای پلیس محرز و راننده تریلی دستگیر شده که حکم وی نیز قصاص خواهد بود، تاکید کرد: این راننده هیچ‌گونه مشکل روحی و روانی نداشته و صرفا به قصد انتقام‌جویی اقدام به این کار کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =