اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرزاد طالبی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی را منصوب کرد.

سیدعبدالمجید کیانی، علی‌اکبر شکارچی، حمیدرضا نوربخش، مسعود شعاری، سیامک جهانگیری، امیر شریفی و بهرام جمالی طی احکامی جداگانه به عضویت شورای سیاست‌گذاری دومین فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی منصوب شدند.

متن احکام به شرح زیر است:

«نظر به دانش و تجربیات ارزنده جناب‌عالی در امر برگزاری جشنواره‌های هنری، به عنوان عضور شورای سیاست‌گذاری دومین فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی منصوب می‌شوید. از خداوند منان توفیق و سربلندی شما را در طی مسیر پیش‌روی مسئلت می‌نمایم.»

نخستین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی خانه موسیقی، انجمن موسیقی ایران و بنیاد رودکی توسط بخش خصوصی در آذر سال گذشته بصورت تک‌نوازی، ساز و آواز و گروه‌نوازی به مدت شش روز در تالار رودکی برگزار شد.

شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای درخشان در عرصه موسیقی کلاسیک ایرانی، کارآفرینی و ایجاد انگیزه در این حوزه موسیقایی، ارائه و معرفی رویکردهای علمی و نخبه‌گرایانه هنر موسیقی کلاسیک ایرانی و رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های موسیقایی با رویکردی جدی و غیرتجاری از جمله مهمترین اهداف برگزاری این فستیوال است.

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =