قتل ۲ برادر در دامداری/ قاتلان در کمتر از ۳۰ ساعت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: قاتلان 2 برادر اسدآبادی که صبح دیروز در یک دامداری این دو نفر را به قتل رسانده بودند در کمتر از 30 ساعت توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اسدآباد ؛ سرهنگ اسماعیل جمشیدی، رئیس پلیس این شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: صبح روز گذشته قتل دو برادر در یک واحد دامداری در حاشیه یکی از روستاهای اسدآباد رخ داد که به همت نیروی انتظامی شهرستان کمتر از حدود 30 ساعت قاتلان این حادثه دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در پی تماسی که به مرکز فوریت‌های پلیسی شهرستان شد، قتلی در یکی از واحدهای دامداری روستاهای حاشیه شهر اسدآباد رخ داده بود.

سرهنگ جمشیدی گفت: در این حادثه دو نفر از کارگران این واحد دامداری با ضربات چاقو به قتل رسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد اظهار داشت: با اطلاع از این گزارش شخصا" بر سر محل حادثه حاضر شدیم و به بررسی موضوع پرداختیم که نهایتا" به یکی از نزدیکان مقتولان مظنون شده و او را نهایتا" به مرکز پلیسی آورده و تحقیقات را آغاز کردیم.

وی افزود: با انجام تحقیقاتی از مظنون در نهایت به وجود همدست دیگری اعتراف کرد که متهم دیگر نیز در کمتر از 6 ساعت دستگیر شد.

جمشیدی با اعلام اینکه متهمان خصومت شخصی و سرقت را از دلایل و انگیزه قتل دو برادر دانستند، اظهار داشت: سن قاتلان و مقتولان حدود 25تا 27 است.

وی با بیان اینکه این قتل به صورت طراحی شده از قبل صورت گرفته است، گفت: یکی از قاتلان که از قبل به واحد دامداری تردد داشته حدودا" از یک ماه پیش طرح قتل آنان را می‌ریزد و در نهایت در شب حادثه قرص خواب‌آوری در داخل نوشابه ریخته و مقتولان را مسموم می کنند و سپس در زمانی که مقتولان خواب آلوده بودند، وارد عمل شده و با چند ضربه چاقو به طور متعدد این دو برادر را به قتل می‌رسانند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =