مرحله کشوری بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور در واحد خوراسگان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدابراهیم طلوع دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این مسابقات طی روزهای 23 لغایت 25 آبان ماه با حضور 480 منتخب از دانشگاه های آزاد سراسر کشور و به میزبانی واحد خوراسگان (استان اصفهان) برگزار شد.

وی افزود: مسابقات این دوره در 4 بخش استادان آقا و خانم و دانشجویان پسر و دختر و در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم و با داوری تنی چند از بهترین داوران بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار و در بخش دانشجویان سمیه آصفی از واحد آستارا در ترتیل دختران رتبه اول، ابوالفضل زیبایی از واحد لاهیجان در ترتیل پسران رتبه دوم، محمدرضا حقدوست از واحد بندرانزلی در حفظ 5 جزء پسران رتبه دوم و حمیدرضا علیمحمدی از واحد آستانه اشرفیه در حفظ کل قرآن کریم پسران حائز رتبه سوم کشوری مسابقات شدند.

لازم به ذکر است نفرات برتر این مسابقات به جشنواره ملی دانشجویان سراسر کشور که طی روزهای 6 لغایت 8 آذرماه امسال به میزبانی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد، راه یافتند.

مجری این مسابقات نیز آقای طلوع مسئول کانون قرآن و عترت واحد لاهیجان بود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =