برگزیدگان دومین جشنواره موسیقی بومی البرزنشینان لیلم معرفی شدند

پس از سه روز رقابت نفس گیر 294 هنرمند هفت رشته ساز، گروهنوازی، آواز و مقاله هیات داوران نفرات برگزیده رامعرفی کردند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ،لیلم آیین اختتامیه دومین جشنواره موسیقی البرزنشینان لیلم

بامعرفی برگزیدگان به شرح زیربه کارخودپایان داد:
گروه "مازرون" بهسرپرستی رضا دیوسالار از شهرستان نور برترین گروه و احسان پژوهنده در رشته مقاله با عنوان "ردپای مقام امیری در ردیف موسیقی دستگاهی ایران"حائز رتبه اول شدند.
در بخش دوتار در رده بالای ۱۹سال فرهاد محمدی،خسرو اسحاقی گرجی رتبه برترین و امیرحسین مرادی بالف و اسفندیار عابدی رتبه برتر را از آن خود کردند.
در همین حوزه در رده زیر۱۹سال نیز محمد حسین ابراهیمی،پارسا گلستانی،امیرعلی جهانبخش و هومن جعفری کلیجی به رتبه برتر دست یافتند.
امیرحسین رضازاده نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.
با رای هیات داوران دومین جشنواره موسیقی بومی البرزنشینان در بخش غرنه در رده سنی بالای ۱۹سال حسین جهانی نسب به عنوان نفر برتر اعلام شد و امیرمحمد خطیبی عنوان شایسته تقدیر را ازآن خود کرد.
در سرنا نیز محمد الیاسی سرکتی و نورالله یوسفی مقام برتر را کسب کردند.
در رشته آوازمحلی در رده سنی بالای ۱۹سال میثم شیخ نژاد،محمد دست افکن کرمانی عنوان برترین و یونس جعفری،ذات الله استوان عمران و احمد طالبی دادوکلایی مقام برتر را کسب کردند.
در همین رشته در رده سنی زیر۱۹سال یونس قریشی ،آرمان فلاح پور رتبه برتر را کسب کردند.
در رشته لگن نوازی بر اساس رای هیات داوران این رشته در رده سنی بالای ۱۹سال خدیجه گلستانی برترین نوازنده این رشته شد و راضیه کاظمی ،سکینه اسکندری رتبه برتر را از آن خود کردند.
در رده زیر۱۹سال نیز آیدا طاهری،هستی حسن نژاد و نیایش حسن نژاد موفق به کسب رتبه برتر شدند.
در رشته لله وا در رده سنی بالای ۱۹سال، پویا محسنی و خلیل مختاری سنگدهی رتبه برترین و جواد محسن تبار،فرزاد یونسی رتبه برتر را کسب کردند.
در رده زیر۱۹سال نیز زمان عابدی،محراب قیاسی برتر این رشته شدند.
با رای هیات داوران رشته دسرکوتن مجید بتیار رتبه برترین و سجاد پاریاو فلاح عنوان برتر را در رده بالای ۱۹سال بدست آوردند و در رده سنی ۱۲تا۱۹سال نیز محمدرضا کاظمی لهمالی عنوان برترین و سید همایون حسینی، امیرضا طیبی و محمدحسین طیبی رتبه برتر را کسب کردند.
در رده سنی زیر ۱۲سال این رشته نیز نگین غفوری و امیررضا محمدی حایز عنوان برتر شدند.
در کمانچه محلی نیز خشایار اسحاقی،علی فتحی و فرشید اسکندری در رده بالای ۱۹سال حائز عنوان برتر و حسام بتیار و نیایش طالبی در رده زیر ۱۹سال مقام برتر این رسته را از آن خود کردند.
یادآورمیشود؛عسگری قاجانیان، کیوان پهلوان،بهمنیارشریفی،فضل الله دهقان، محمدابراهیم عالمی، نصیرشیردل ،مسلم فهیمی ،جمشیدنیکوزاد، ارسلان طیبی، یحیی قدیری ،علی حسننژادوپرویزعبداللهی اعضای هیات داوران دومین جشنواره موسیقی ا لبرزنشینان لیلم بودند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =