در ۱۳ آذرماه، تحولات خاورمیانه از جمله کشته شده علی عبدالله‌صالح، رئیس جمهور سابق یمن در صدر اخبار پربازدید قرار گرفت.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به خاطره مدیرعامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره یکی از افشاگری های احمدی نژاد اختصاص داشت. پس از آن، گزارشی درباره دستاوردهای «سفرهای استانی» روحانی در ۵ سال بازدید زیادی داشت و واکنش دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی به اتهامات یک نماینده درباره تجارت شکر و بدهکاری بانکی هم پربازدید بود.

در صدر اخبار پربازدید سرویس اقتصادی، گزارشی درباره دوقلوهایی که با ۱۱میلیون دلار میلیاردر شدند قرار داشت. پس از آن بود که شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو اعلام شد و معجزهٔ تسویه بدهی‌های دولت هم پربازدید بود.

در پربازدیدترین خبر فرهنگی اعلام شد «گلشیفته» مجوز گرفت. خبر پربازدید بعدی درباره درگذشت فیلمساز جوان ایرانی بود و مردم هم درباره بهترین فیلم کارنامه مسعود کیمیایی در ۲۰ سال اخیر  نظر دادند.

گزارشی درباره استفاده ابزاری از زنان در تبلیغ خودروی لوکس در نمایشگاه خودرو پربازدیدترین مطلب اجتماعی بود. پس از آن، مخاطبان این سرویس با ۵ راه ساده برای بالا بردن سوخت و ساز بدن و کاهش وزن آشنا شدند و گزارش دیگری درباره تحصن ۱۶روزه دانشجویان صنعت نفت در اعتراض به شرایط استخدام وزارت نفت هم پربازدید بود.

در سرویس بین‌الملل یک تحلیل‌گر خواست  ایران بین علی عبدالله صالح و انصارالله میانجیگری کند، ولی بلافاصله انتشار تصاویری از جسد علی‌عبدالله صالح نشان داد کار از کار گذشته و این سیاستمدار کشته شده است.

مخاطبان سرویس طنز هم از دیدن عذاب وجدان سعید مرتضوی غمباد گرفتند!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =