ایلنا نوشت: در حالیکه تقریبا در دو سال گذشته خبرهایی در خصوص واگذاری شرکت هواپیمایی قشم ایر به وزارت نفت منتشر شد اما رییس سازمان هواپیمایی کشوری با رد این موضوع، گفت: شرکت قشم ایر به هیچ سازمان و نهادی واگذار نشده است.

علی عابدزاده ، معاون وزیر راه و شهرسازی ددرباره واگذاری قشم ایر به وزارت نفت در قالب تهاتر بدهی‌های بابک زنجانی اظهار داشت : قشم ایر به هیچ شرکت و نهادی واگذار نشده است و اگر قرار باشد به نهادی واگذار شود در این باره قوه قضاییه تصمیم می‌گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی قشم ایر به عنوان یک شرکت مستقل فعالیت می‌کند و در انجام وظایف و فعالیت‌های این شرکت مشکلی وجود ندارد.      

عابدزاده تاکید کرد: درباره اینکه قشم ایر به وزارت نفت یا نهاد دیگری واگذار شود، قوه قضاییه تصمیم می‌گیرد و هنوز در این باره برنامه‌ای به سازمان هواپیمایی اعلام نشده است.

اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی درباره عدم واگذاری قشم ایر به وزارت نفت در حالی است که در سال 93 رییس منطقه آزاد قشم از واگذاری این شرکت در قالب تهاتر بدهی‌های بابک زنجانی به وزارت نفت خبر داده بود. 

رییس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین درباره امکان برگشت شرکت ایران ایر تور به ایران ایر اظهار داشت: در این باره سازمان هواپیمایی نمی تواند اظهار نظر کند چراکه این شرکت توسط سازمان خصوصی سازی به فروش رفته است. 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    0 0
    خداوکیلی توی ایرلاینهای متوسط ایرلاین خوبیه و خدمات کارتینگ و مهمانداری و سروقت بودنش خوبه.