دبیر هیئت دولت با تاکید براینکه تغییر سیستماتیک و سراسری برای کارکنان دولت در ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه های دولتی با آغاز بازگشایی مدارس در اول مهرماه صورت نگرفته، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محسن حاجی میرزایی گفت: شهردار تهران، با توجه به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضای سفر های شهری و تا دو هفته ای که برای برقراری کامل سرویس های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش آموزان و والدینی که فرزندانشان را به مدرسه می رسانند زمان لازم است، درخواست کردند که تاخیر تا ساعت ۹ صبح از اول تا ۱۵ مهرماه کارمندان مجاز شمرده شود و در صورت لزوم به عنوان مرخصی ساعتی منظور شود. برهمین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه ای چنین اجازه ای را صادر کردند.

دبیرهیئت دولت افزود: بنابراین هیچ تغییری در ساعت کار دستگاهها، بانکها و شرکت ها ایجاد نمی شود و صرفا تاخیرات این دو هفته تا ساعت ۹ مجاز شمرده می شود

او گفت: در اصل این بخشنامه یک مساعت به کارمندانی است که دانش آموز دارند تا رفت آمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.

متن كامل بخشنامه به شرح ذيل است:

با توجه به آغاز سال تحصيلي 1397-1396 و به منظور مديريت تقاضاي سفرهاي شهري و كاهش زمان ناشي از ترافيك سنگين در معابر اصلي و شرياني شهر تهران، كليه دستگاه هاي اجرايي و بانك هاي شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاري در صورت تأخير كارمندان خود تا ساعت (9) صبح، تاخير مزبور را مجاز تلقي كنند و در صورت لزوم ساعات تأخير را به عنوان مرخصي ساعتي منظور دارند.

اسحاق جهانگيري
معاون اول رييس جمهور

42235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =