معاون دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ملت ها برای نجات از زورگوییهای مستکبرین و ایستادگی در برابر برنامه های شوم فتنه گران جهانی، باید از فرهنگ بسیج الگو بگیرند.

به گزارش خبرآنلاین؛ میرشکاک افزود: دشمن با شیوه های گوناگون قصد دارد نسل جوان را نسبت به ارزشهای اسلامی بیگانه کند.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: فرهنگ و روحیه بسیجی را باید روز به روز گسترده تر کرد و در راستای تداوم آن گام برداشت. 

میرشکاک با تبریک هفته بسیج، ادامه داد: ارتباط و پیوند ملت بصیر و مقاوم ایران با ولایت، پیوندی اعتقادی، عمیق و خدشه ناپذیر است.

میرشکاک تصریح کرد: مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شکست دشمن متجاوز بعثی در هشت سال دفاع مقدس ولایت مداری کامل مردم و رزمندگان اسلام بود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی دزفول در همین خصوص، اظهار داشت: اعتماد و اطاعت ملت دین باور و بسیجی پرور ایران از ولایت فقیه در 4 دهه سپری شده از عمر با برکت نظام اسلامی ایران، سخت ترین و پیچیده ترین نقشه ها و اقدامات شوم دشمنان را ناکام گذشته است.

وی اظهار داشت: پویایی و اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی ایران ثمره بصیرت و اتحاد ملت و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول در ادامه گفت و گوی خود با بیان اینکه فرهنگ و روحیه بسیجی در جهان در حال گسترش است، خاطر نشان کرد: طی سال های اخیر تفکر بسیجی به عنوان نسخه شفا بخش در برابر استکبار جهانی ایستاده است و ملت ها برای نجات از زورگوییهای مستکبرین و ایستادگی در برابر برنامه های شوم فتنه گران جهانی، باید از فرهنگ بسیج الگو بگیرند.

میرشکاک با اشاره به اینکه تفکر بسیجی با الگو گیری از نهضت عاشورا تشکیل شده است، اذعان داشت: بسیج با پیروی از امام حسین (ع) در راستای حفظ و حراست از اسلام و مسلمین با خالصانه ترین نیت ها گام برداشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: بسیج بیش از آنکه کاربرد نظامی داشته باشد، کارکرد فرهنگی، اجتماعی و علمی دارد. 

میرشکاک افزود: دشمن با شیوه های گوناگون قصد دارد نسل جوان را نسبت به ارزشهای اسلامی بیگانه کند. 

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پایان خاطرنشان کرد: برای مقابله با نفوذ دشمن و ساختن فردایی آبادتر و آزادتر برای ایران اسلامی، بازسازی و نوسازی زیر ساختهای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی بر مبنای تفکر ایرانی - اسلامی و با رویکرد و نگاه عملگرایانه، هدفمند و روشمند بسیجی، بهترین شیوه و تصمیم خواهد بود. 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =