رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی ها در طول چهار دهه هر کاری از دستشان برآمد انجام دادند و از زمان امام(ره) تحریم‌های مادر خود را علیه ما وضع کردند و جنگ را نیز آنان توسط صدام و مرتجعین منطقه علیه ایران به‌راه انداختند و پس از جنگ نیز دشمنی‌های خود را تا امروز ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان، سردار غلامحسین غیب پرور، که در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: سختی نبرد با آمریکا و استکبار تنها برای ما نیست، آنها فکر می‌کنند وقتی مردم، سپاه و دولت ما را تروریست بخوانند، منطقه برای آن‌ها امن خواهد ‌ماند؟ آنها قدرت انقلاب اسلامی و دفاعی جمهوری اسلامی و ایستادگی مردم را می‌دانند اما به ترتیب تقابل ارزان‌تر و سخت‌تر را انتخاب می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این حماقت تنها منحصر به منافقین نیست و متوجه دشمنان انقلاب مانند آمریکایی‌ها هم می‌شود، خاطرنشان کرد:

دشمنان انقلاب اسلامی ایران را نفهمیدند و بعید می‌دانم در آینده هم بفهمند، چرا که جایگاه رهبری و نقش مردم در مکتب اسلام ترکیبی مبارک است که به واسطه آن انقلاب می‌ماند و قرار نیست از بین برود‌.

سردار غیب پرور تاکید کرد: خداوند بر ما منت گذاشت و توسط یک رهبر الهی مانند امام (ره) حاکمیت اسلام را تحقق بخشید و انقلاب اسلامی تحفه‌ای بی‌بدیل است و هدیه خداوند به ما ایرانی‌ها و آحاد بشر است که سال‌ها باید بگذرد تا قیمت و ارزش انقلاب معلوم شود.

وی با بیان اینکه کسی فکر هم نمی‌کرد که یک فقیه مجاهد حضور یافته و به واسطه او حکومت دینی و اسلامی شکل بگیرد، گفت: البته مردم هم پای امام(ره) خوب ایستادند و شهدا نمونه این ایستادگی هستند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه شهدای همدان در سخت‌ترین لحظه‌ها حضور داشتند، ابراز کرد: امروز سالگرد عملیات مرصاد است و این عملیات اوج حماقت منافقین را نشان می‌دهد چراکه مردم را نشناختند و نفهمیدند که مردم پای دین و انقلاب محکم ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه محال است روزی دست از انقلاب برداریم، افزود: انقلاب عصاره آرزوی اولیا خداست که می‌خواستند روزی بیایید تا حاکمیت دین رخ دهد. دشمن بداند آنجا که پای امنیت ملی نظام وسط بیایید همه در میدان هستند و آنها این را خوب می‌دانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مدافعین انقلاب اسلامی از جمله سپاه مفتخرند که همواره در خط دفاع از انقلاب قرار دارند، اظهار داشت: این خط نورانی سنگرهای مختلفی دارد که مدافعین گاهی از این سنگر به سنگر بعدی می‌روند و تکلیف و وظیفه خود را انجام می‌دهند.

سردار غلامحسین غیب پرور، حضور استاندار همدان در این مراسم را حاوی پیام مهمی دانست و گفت: این پیام آن است که ایشان می خواهد از سردار مجیدی حمایت کنند و امروز روز وحدت و همبستگی و همدلی انقلاب است.

محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان نیز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان گفت: اگر امروز تنها کشور قدرتمند دنیا، ایران اسلامی است بخاطر تاسی و تبعیت از اهل بیت(ع) است.

وی با اعلام اینکه هر آمدنی، رفتنی دارد، گفت:چه زیباست که در زمان رفتن به نیکی از انسان یاد شود.

نیکبخت با اشاره به اینکه در یک خانواده نیز دو برادر با هم اختلاف نظر پیدا می کنند، تصریح کرد: اما آنچه مهم است این است که خط قرمزها و چارچوبها آسیب نبیند.

استاندار همدان گفت: همیشه دلم می خواست اگر سردار ابوحمزه روزی از استان خواستند تشریف ببرند، سردار مجیدی یا سردار فرجی جایگزین وی شوند.

وی افزود: قول می دهم، همه گونه همکاری را با سردار مجیدی داشته باشیم چرا که همه ما عضو یک خانواده بزرگ هستیم.

نیکبخت با بیان اینکه، ایران، برجام، مذاکرات هسته ای و مردم شریف ایران، آمریکا را عصبانی کرده اند، اظهار داشت: تحریم ها مذبوحانه است و آمریکا نیز تنها مانده و آلمان و فرانسه تا اینجا اعتراض کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا همیشه ملعون است و ایران همواره از امریکا متنفر خواهد بود، افزود: تحریم های مادر ، با کشتار غیر نظامیان همراه بود اما این تحریم ها مذبوحانه است.

استاندار همدان با اعلام اینکه ما و سپاه همه با هم برادر هستیم، یادآور شد: از دیدار فرماندهان ارشد سپاه با رئیس جمهور سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه ما دارای یک رهبر هستیم و همه آماده ایم جانمان را فدای رهبری کنیم، تاکید کرد: اقتدار امروز را از سپاه، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی داریم و به آنها افتخار می کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =