دومین نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن البرز 3 تا 6 بهمن در کرج برگزار می شود

دومین نمایشگاه " لوازم خانگی و خانه مدرن البرز" که 3 تا 6 بهمن ماه در کرج برگزار خواهد شد از سوی 7 رسانه تخصصی و پرمخاطب مورد حمایت ویژه قرار دارد.

به گزارش خبر آنلاین ، محسن شمس، مدیر عامل گروه تانا و مجری نمایشگاه در این خصوص اظهار داشت: خبرگزاری خبرآنلاین،ماهنامه دنیای لوازم خانگی، هفته نامه سلام اقتصاد، پایگاه های اطلاع رسانی ال کا ایران، عصر نمایشگاه، عصر ساختمان، ماه نامه های بازار ساختمان و تاسیسات، گروه حامیان رسانه ای این رویداد هستند که نسبت به پوشش و اطلاع رسانی نمایشگاه، اهتمام ویژه دارند.
شمس افزود: در برنامه اطلاع رسانی و تبلیغاتی پیش بینی شده به موضوعات مختلف این نمایشگاه، شامل اخبار و گزارش های پیش از افتتاح، مطالب تحلیلی برای تبیین مشخصات بازار بیش از 3 میلیون نفری البرز برای میزبانی از نمایشگاهای تخصصی به ویژه گروه های کالایی مرتبط با نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن، گزارش روزانه و دوره ای نمایشگاه، محصولات و خدمات جدید ارائه شده از سوی مشارکت کنندگان به صورت ویژه در 6 رسانه شناخته شده نزد صاحبان، مدیران، کارکنان و مخاطبین مرتبط پرداخته می شود و همچنین تبلیغات نمایشگاه به صورت الکترونیکی یا فیزیکی در رسانه ها منتشر می شود.
مدیر نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن البرز تصریح کرد: این ستاد برای اطلاع رسانی مناسب این رویداد ملی با تمامی رسانه های جمعی و تخصصی در تعامل می باشد و آخرین اطلاعات از طریق پایگاه اینترنتی گروه تانا به نشانی tana-group.com و کانال TanaGroupدر شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام منتشر می شود.
یاد آور می شود دومین نمایشگاه خانه مدرن البرز توسط گروه تانا در محل موقت نمایشگاه های البرز واقع در کرج، مهرویلا، پل شهدای پلیس، موسسه گلستان گلشهر، از ساعت 11 تا 21 برگزار می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =