۰ نفر
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۱
بی‌توجهی توریست‌ها به تروریست‌ها

درحالی که در یکسال اخیر میزان حملات تروریستی در اروپا افزایش یافته،اما آمارها نشان می دهد که از میزان گردشگران کاسته نشده،بلکه رو به افزایش هم هست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با وجود حملات متعدد تروریستی یکسال اخیر در اروپا و به خصوص در ماه‌های اخیر،اگرچه ارزش پوند انگلیس در بازار از ماه آوریل تا ژوئن کاهش یافته اما میزان توریست‌هایی که به انگلیس سفر کردند، روندی صعودی داشته است.

آمارهای رسمی نشان می دهد در ۴ ماهه دوم سال جاری ۱۰.۷۵ میلیون نفر به انگلیس سفر کردند که این رقم ۸ درصد بیش از سال گذشته بوده و بیشترین آمار از سال ۱۹۸۰ بوده است.

براساس این گزارش، تعداد گردشگرانی که به انگلیس برای تعطیلات سفر کردند، ۲۰ درصد افزایش داشته است؛ در حالی که افرادی که برای تجارت  به این کشور سفر کردند، ۴ درصد کاهش نشان می دهد.در میان کسانی که برای تعطیلات به انگلیس سفر کردند، تعداد قابل توجهی را افرادی تشکیل می دهند که از شمال آمریکا به این کشور سفر کردند.این رقم رشدی  ۲۹ درصدی را به ثبت رسانده است.در عین حال گردشگرانی که از اروپا به آمریکا سفر کردند ۳ درصد افزایش داشته است. 

به همین ترتیب بریتانیایی ها نیز سفرهای زیادی به سراسر دنیا داشتند؛ میزان سفرهای آنها ۱۹.۰۹ میلیون سفر بوده است. با این حال پیش بینی ها حکایت از آن دارد که در حد فاصل ماه های جولای تا سپتامبر سفرها افزایش یافته و بعد از آن، با توجه به پایان یافتن فصل سفر تعطیلات تابستانی و آغاز مدارس، میزان سفرها نیز کاهش یابد.

 

منبع: ایندیپندنت

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =