استاندار مازندران: مدیران در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی اهتمام ویژه داشته باشند

رییس شورای اداری استان، در جلسه شورای اداری استان با اشاره به این که حرکت به سمت شکوفایی اقتصادی یک اصل و تکلیف است و همه دستگاه ها باید در این راستا تلاش ویژه نمایند، یاد آور شد: شکوفایی اقتصادی، توسعه کسب و کار و اشتغال و تولید یک سیاست و عزم ملی است.

به گزارش خبرانلاین از ساری ، محمد اسلامي، استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان با اشاره به در پيش بودن جشن هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، با بيان اين كه مردم مازندران در انقلاب اسلامي، دوران دفاع مقدس و مناسبت هاي مختلف بالاترين نرخ حضور را داشته اند و شايسته ارايه بالاترين و بهترين خدمات هستند، گفت: با تحول درسيستم اداري، ارايه خدمت با كيفيت به مردم را افزايش دهيم.

استاندار با تاكيد بر اين كه با راه اندازي سيستم الكترونيكي ارتباط با مردم بايد پاسخگويي به مردم را سرعت دهيم و پاسخگويي متعهدانه و پاسخ گيري بهنگام مردم را تحقق ببخشيم، افزود: جشن هاي دهه فجر با اهتمام ويژه برگزار شود، سخنرانان دستاوردهاي انقلاب و سياست و برنامه هاي دولت را براي مردم بيان كنند و اميد و نشاط را براي جامعه به ارمغان بياورند.

مقام عالي دولت در استان، بر برگزاري مردمي جشن هاي پيروزي انقلاب تاكيد كرد و با اشاره به اين كه دهه فجر، نقطه عطفي براي خدمت گزاري هر چه بيشتر به مردم باشد، اظهار داشت: انتظار داريم در دهه فجر امسال، شاهد يك اقدام و توجه بهنگام و بموقع از سوي همه در فضاي خدمت رساني و اميد افزايي باشيم.

اسلامي با بيان اين كه شهرداري ها در ايجاد فضاي پرنشاط در شهرها سهم بالايي دارند، تصريح كرد: حقوق ملت و دولت بصورت متوازن پيگيري شود و مديران در راستاي تحقق منشور حقوق شهروندي ابلاغي از سوي رييس جمهوري اهتمام مضاعف داشته باشند.

استاندار، با اشاره به اين كه حرکت به سمت شکوفایی اقتصادی یک اصل و تکلیف است و همه دستگاه ها باید در این راستا تلاش ويژه نمایند، گفت: گر چه دولت، تصدی گری را کاملا رها ساخته است اما دیوان سالاری همچنان بر فضای اداری ما حاکم است و بايد براي تعديل آن عزم و اراده جدي وجود داشته باشد.

استاندار با اعلام این که سامانه دادور، بمنظور دريافت، انعكاس، پيگيري و رسيدگي به شكايات متقاضيان صدور مجوزهاي كسب و كار بزودی در استان فعال می شود و با شناسايي گلوگاه هاي آسيب زا و شناخت عوامل مخل روند ارايه خدمت نشان خواهد داد که در مسیر فعال کردن فضای کسب و کار چه باید بکنیم، یاد آور شد: دستگاه ها با توجه به رویکردهای جديد دولت در تسهيل خدمت رساني از كارهاي سنتي بوروكراتيك فاصله بگيرند و پاسخگو باشند.

رييس شوراي اداري استان با بيان اين كه خسته كردن مردم بهيچ وجه قابل قبول نيست، ياد آور شد: هر كس با بوروكراسي، كار مردم را امروز و فردا بكند، مورد پيگرد جدي واقع خواهد شد.

اسلامي با اشاره به اين كه شكوفايي اقتصادي، توسعه كسب و كار و اشتغال و توليد يك سياست و عزم ملي است، خاطر نشان كرد: روش هايي كه مردم را خسته و مايوس كنند، بايد كنار گذاشته شود.

وي با بيان اين كه الكترونيكي كردن كليه فرآيندهاي خدمت گام مهمي در استقرار ميز خدمت در ادارات و رضايت مندي مردم است، ابراز نمود: با تحقق اين مهم و اصلاح و حذف مقررات و فرآيندها، ساده سازي، تسهيل و سرعت بخشي به امور فضاي كسب و كار رونق خواهد يافت.

استاندار با بيان اين كه با عملياتي كردن سامانه دادور، يك ميز خدمت پاك و واقعي شكل خواهد گرفت و مردم نتايج كار خود را بسرعت دريافت خواهند نمود، افزود: با شناسايي فرآيندهاي مزاحم و رفع آن، موانع فعالان اقتصادي مرتفع خواهد شد و ساده سازي و روان سازي اتفاق خواهد افتاد.


مديران در راستاي تحقق منشور حقوق شهروندي اهتمام ويژه داشته باشند / حرکت به سمت شکوفایی اقتصادی یک اصل و تکلیف است.

 

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =