ابراز تاسف رییس حزب اعتدال لرستان از مسئولان دولت در استان

رییس حزب اعتدال و توسعه استان لرستان از کارگزاران دولت در استان انتقاد کرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،حمید رشیدی رییس  حزب اعتدال و توسعه استان و کاندایدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد  درجشن پیروزی اصلاح طلبان حامی دکتر روحانی تصریح کرد:به هیچ وجه از عدم ورود به شورای شهر ناراحت نبوده و با انتخاب دکتر روحانی و تداوم دولت آرامش و اصلاحات خودم و شما را پیروز میدان می دانم.
وی در خصوص برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر بیان داشت:برای کارگزاران دولت جای تاسف دارد که برخی کاندیداها در آخرین لحظات زمان مقرر تاییدشدند و عوامل اجرایی مراکز،به قدری با تاخیر و کندی پیش می رفتند که راس ساعت دوازده شب حدود یک پنج مردم پشت در پایگاه های اخذ رای منتظر مانده بودند و نتوانستند رای بدهند!
رییس حزب اعتدال و توسعه استان تشریح کرد:حتی یک رای هم می تواند سرنوشت ساز باشد و عوامل اجرایی انتخابات باید پیش بینی می کردند. اگر همخوانی سیستم الکترونیکی ثبت رای با صندوقات ضروری بود می توانستند چند صندوق را به دو سیستم وصل کنند. بدیهی است که تسریع اخذ رای اعتماد مردم شدنی بود اما متاسفانه شاید در اذهان برخی کارگزاران دولت تداعی می شد با اتلاف زمان،کس دیگری رای خواهد آورد که دیدید باز هم مردم پیروز میدان شدند.
وی تصریح کرد:مجری در شورای شهر حق تبیلغ در مورد کاندیداها را ندارد وچیزی که به عینه خودم مشاهده کردم، خوانش کدها توسط عوامل اجرایی برای رای دهندگان مسن و بیسواد بود.
گفتند:شکایت کن اما شکایت کی را به چه کسی بکنم!؟ ترجیح می دهم شکایتم را به پیشگاه خداوند ناظر اعلام کنم و مفتخرم به همین تعداد آرا سالم از سوی شهروندان عزیز که این آرا را نه با تقلب نه با شام و ناهار دادن و نه با گدایی و خرید و فروش عقیده کسب نموده ام.
حمید رشیدی با اشاره به اینکه در مدت محدود دو هفته تبلیغات میدانی داشته و بیشترین وقت در تبلیغات را صرف تنویر افکار عموم از دولت تدبیر و امید نموده، ابراز داشت:اولویت اصلی ما پیروزی دکتر روحانی و بهبود اوضاع کشور بود که به لطف خدا دوباره مردم با انتخابی عقلانی، صلاح خویش را گزینش کردند.
رشیدی ضمن تشکر از اظهار نگرانی  برخی شهروندان افزود:پیروزی واقعی گزینش دکتر روحانی بود که درسایه این دولت همچنان احساس پیروزی می کنیم چرا که با آرای عقلانی و منطقی هدفی والاتر از شورای شهر را مد نظر داشتیم.
مدیر مجتمع آموزشی- فرهنگی پارس اندیش در خاتمه گفت:در شورای اسلامی شهر هم دیگر دوستان جور ما را خواهند کشید و قطعا اعتماد و مطالبات مردم را پاسخ خواهند داد و بنده اعلام می دارم کماکان در سنگر پارس اندیش و اصلاح طلبان خدمتگزار شما مردم فهیم و عزیز خواهم ماند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =