طارمی بماند، برانکو دیگر مهاجم نمی‌گیرد

این روزها نقل‌ و انتقالات پرسپولیس به قول مدیران این باشگاه با دستور از بالا (!) متوقف شده است، در حالی که برانکو هنوز هم بازیکن می‌خواهد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا بلافاصله پس از اتمام لیگ برتر با پرسپولیس قرارداد بستند تا سرخپوشان از رقیب سنتی جلو بیفتند. با این وجود برانکو حداقل 3 بازیکن دیگر می‌خواهد که در زیر به آن اشاره می‌کنیم:

رقیب جدی برای انصاری
محمد آرام‌طبع هرگز نتوانست انتظارات برانکو را برآورده کند و جدایی‌اش از پرسپولیس مدت‌هاست قطعی شده است. محسن ربیع‌خواه هم پست اصلی‌اش هافبک دفاعی است و در دفاع چپ قادر نیست نفوذ کند یا ارسال‌های خوبی داشته باشد. حسین ماهینی هم که در لیگ قهرمانان آسیا دو مرتبه به عنوان دفاع چپ در تیم منتخب قرار گرفته، اساساً دفاع راست است. با خود ماهینی هم که صحبت کنید، می‌گوید در دفاع چپ کارایی‌اش به نصف کاهش پیدا می‌کند.
بر همین اساس برانکو اول به دنبال خرید سعید آقایی، مدافع چپ نفوذی تراکتورسازی رفت و وقتی به نتیجه نرسید، سراغ سعد ناطق عراقی را گرفت. سر این یکی هم دلالان، باشگاه پرسپولیس را مثل ضرغام اسماعیل سر کار گذاشته‌اند که قصه جداگانه‌ای دارد و از حوصله این مطلب خارج است!
هرچند محمد انصاری فصل آینده به پست اصلی خود برمی‌گردد و برانکو او را در اختیار دارد اما کماکان به فکر خرید یک دفاع چپ مطمئن است که بتواند رقیبی جدی هم برای شماره 15 خود باشد.

دفاع وسط مطمئن
سیدجلال حسینی قراردادش را به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد. شجاع خلیل‌زاده هم به تازگی به پرسپولیس پیوسته است و حتی محمد انصاری هم قادر است به عنوان دفاع وسط بازی کند. با این حال برانکو همچنان به دنبال خرید یک دفاع وسط مطمئن است تا نیمکت خود را هم بیمه کند.
مرد کروات به فکر روزهایی است که به خاطر محرومیت یا مصدومیت احتمالی، یک یا دو مدافع میانی خود را در اختیار نداشته باشد. برانکو خیلی دوست داشت (و احتمالاً دوست دارد!) ایگور پراهیچ هموطن خود را به پرسپولیس بیاورد که با مخالفت مسئولان باشگاه این پروژه کلید نخورد. البته ممکن است دو، سه هفته دیگر اتفاقاتی بیفتد که پراهیچ پرسپولیسی شود!

خرید هافبک دفاعی از نان شب هم واجب‌تر است!
اگر می‌بینید این روزها برانکو تحرکی برای خرید هافبک دفاعی ندارد، بدین خاطر است که در انتظار احمد نوراللهی به سر می‌برد. هافبک آزادشهری مدعی شده دوران خدمت سربازی‌اش به زودی تمام شده و می‌تواند به پرسپولیس برگردد و همین حرف باعث شده برانکو فعلاً دست نگه دارد.
مرد کروات در سال جاری با خیلی‌ها مذاکره کرد، از روزبه چشمی و فرشید باقری بگیرید تا مگنو باتیستا، بازیکن گسترش‌فولاد که همگی در تیم‌های خود ماندنی شدند.
اگر نوراللهی نتواند دفترچه پایان خدمت سربازی بگیرد، شاید برانکو هافبک دفاعی خارجی بخرد.

فقط مهدی طارمی!
گرچه برانکو در مصاحبه‌های اخیرش گفته جلوی پیشرفت بازیکنان خود را نمی‌گیرد اما شنیدیم از مسئولان باشگاه خواسته است مهدی طارمی را حفظ کنند.
چنانچه مهدی طارمی در پرسپولیس بماند و باشگاه او را ترانسفر نکند، برانکو دیگر مهاجم نمی‌خرد. پرسپولیس، گادوین منشا، علی علیپور و حتی وحید امیری را هم دارد که می‌توانند کابوس هر خط دفاعی در لیگ باشند.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =