رئیس دادگستری آبادان گفت: حضور بالای زائران خارجی در مرز بین‌المللی شلمچه نشان دهنده تامین امنیت بسیار بالای این مرز توسط حافظان امنیت کشورمان است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از خرمشهر، سیروس محمدی‌زاده ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از مواکب و زیرساخت‌های مرز بین‌المللی شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند ماه قبل از آغاز مراسم اربعین حسینی، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم با تشکیل جلسات و ارشادات رئیس کل دادگستری خوزستان، توسط دادگستری‌های آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط مواکب مستقر در شلمچه، تصریح کرد: همدلی و هماهنگی مسئولان و مردم و همچنین حضور گسترده زائران از اقصی نقاط جهان، نشات گرفته از آثار عشق و ارادت انسان‌ها به سید و سالار شهدا ابا عبداالله الحسین(ع) است.

رئیس دادگستری آبادان تاکید کرد: حضور بالای زائران خارجی در مرز بین‌المللی شلمچه به منظور حضور در راهپیمایی عظیم حسینی، نشان دهنده تامین امنیت بسیار بالای این مرز توسط حافظان امنیت کشورمان است که از همه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضائی که به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش و خدمات‌رسانی هستند، تشکر می‌کنم.

در این بازدید نعمت‌الله روشن روان«رئیس دادگستری خرمشهر» و علیرضا باوی «دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر» نیز حضور داشتند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =