با داوری چهره‌های هنری، «اعجوبه‌های ۹۶» شروع شد

سومین دوره از مسابقه استعدادیابی اعجوبه‌های ایرانی، با داوری سروش صحت، پرواز همای، احسان کرمی و اشکان خطیبی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دور جدید از مسابقه استعدادیابی «اعجوبه‌های ایرانی» به همت آپارات از دیروز (18 آذر) آغاز به‌کار کرد.

«اعجوبه‌های ایرانی 96» در چهار رشته بازيگری، خوانندگی، استعدادهای عجیب و استندآپ کمدی برگزار خواهد شد و داوران بلافاصله بعد از دریافت آثار مردمی، شروع به بازبینی و داوری ویدیوهای ارسالی خواهند کرد.

اعجوبه‌ها یک مسابقه استعدادیابی ایرانی است که اولین دوره آن در سال 93 برگزار شد. این رویداد بزرگ در تمامی دوره‌های خود در سطح کشوری برگزار شده و هدف اصلی آن کشف و معرفی استعدادهای ناب ایرانی است؛ استعدادهایی که شاید بتوانند از دل این رویداد، فرصت بروز و ظهور پیدا کرده و توانمندی‌های خود را به شکل مؤثرتری معرفی کنند.

اعجوبه‌ها علاوه بر کشف و معرفی استعدادهای نو، جوایز خاص و متفاوتی را هم برای برندگان احتمالیش در نظر گرفته است. سفر به مراکش (کازابلانکا)، اتریش،کشورهای حوزه اسکاندیناوی و آفریقای جنوبی، بخشی از جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقه اعجوبه‌ها هستند.

علاقمندان می‌توانند با ضبط یک ویدیوی کوتاه 3 دقیقه‌ای از استعداد خود و بارگذاری آن در بخش اعجوبه‌های 96 در آپارات در این مسابقه شرکت کنند و استعداد خود را در معرض دید و قضاوت داوران متخصص و مخاطبان قرار دهند.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    1 1
    بهتر از اشکان خطیبی نبود؟ شاید هم دیگرانی که بهتر بودن وقتشو نداشتن.