برترین‌های دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کردستان معرفی شدند

مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و اسامی راه یافته گان به مرحله کشوری این جشنواره اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، براساس آرای هیات داوران در رشته قرائت برادران؛ میلاد امانی از کانون فرقان مسجد خیبر بهاران سنندج نفر اول شد، امیر یونسی از کانون امام شافعی روستای هزارخانی سروآباد رتبه دوم را از آن خود کرد و برهان محمدپناه از کانون مدهامتان شهرستان دیواندره شایسته تقدیر شناخته شد.

در رشته قرائت خواهران؛ کیمیا سلیمی زند از کانون بعثت مسجد تکیه و چمن سنندج مقام اول را کسب کرد، ماهان نصیری از کانون نبی اکرم (ص) مسجد شهرک پردیس سنندج عنوان دوم را به دست آورد و نازیلا شریعتی از کانون فرقان مسجد خیبر بهاران سنندج هم رتبه سوم را از آن خود کرد.

در رشته حفظ کل خواهران؛ زینب رضایی از کانون مجمع قرآن مسجد جامع سنندج نفر اول شد، اسوه محمودی از کانون اقصی مسجد امام خمینی(ره) سنندج هم عنوان دوم را کسب کرد.

در رشته ترتیل خواهران؛ زینب جمادی از کانون نورالقلین روستای بیانلو از شهرستان بیجار عنوان برتر را به دست آورد.

رشته ترتیل برادران؛ پیمان احمدی از کانون مجمع قرآن مسجد جامع سنندج حائز رتبه اول شد، شاکر ملکی از کانون کنعان مسجد کنعانی سنندج عنوان دوم را به دست آورد و حمید قربانی از کانون بلال حبشی کامیارانهم به مقام سوم دست یافت.

در رشته اذان؛ محمد فتحی زاده از کانون فرقان مسجد امام علی(ع) ننله سنندج نفر اول شد، سعدی شریفی از کانون امام شافعی شهرستان دیواندره نفر دوم و ارشاد مجیدی از کانون اقبال لاهوری حسن آباد سنندج هم نفر سوم را کسب کردند.

در رشته صحت قرائت نماز بخش برادران؛ محمد محمدی از کانون شهرستان دیواندره نفر اول را از آن خود کرد، سینا مرادی از کانون صلاح الدین ایوبی مسجد جامع حاجی آباد سنندج نفر دوم شد و زانا تیموری از شهرستان دیواندره عنوان سوم را به دست آورد.

در رشته صحت قرائت نماز در بخش خواهران؛ نفر اول حدیث کریمی از شهرستان دهگلان شد، پریناز شریعتی از مسجد کنعان سنندج نفردوم و مهسا خسروی از کانون آیت الله خامنه ای مسجد سید الشهداء (ع) از شهرستان قروه به عنوان سوم دست یافت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =