امضا توافق نامه مشارکت در سرمایه گذاری بین یونیلیور و شرکت گلستان ایران

روز چهارشنبه 8 آذرماه، یونیلیور و شرکت گلستان ایران توافق نامه مشارکت در سرمایه گذاری مشترک را امضا کردند که هدف آن تولید و فروش محصولات غذایی در کشور است.

اين شرکت جدید سرمایه گذاری مشترک، به توسعه، تولید،  بازاریابی و فروش نام های تجاری و خط تولید محصولات غذایی جدید، خواهد پرداخت. جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

اوزگور کولوکفاکی  مدیر عامل یونیلیور ایران، آسیای میانه و قفقاز در این باره گفت: " از این كه هم افزايي اين مشارکت موجب ارتقا هر دو مجموعه خواهد شد، بسيار خوشحالم. ترکیب متخصصين یونیلیور جهانی در امر تحقیق و توسعه، زنجیره تامین و بازاریابی، با متخصصين گلستان در امر غذا، توانمندی در تولید و توزیع محلی، این همکاری را برای  طرفين جذاب کرده كه در نهايت به نفع كشور [ايران] خواهد بود".

AKSA

احمد نصیری پور مدیر عامل شرکت گلستان افزود: " از ايجاد این همکاری با یک مجموعه خوشنام جهانی بسیار خوشحالیم.  شركت يونيليور به عنوان يك سازمان متعهد در ايران به خوبي شناخته شده است كه اتحاد آن با شركت گلستان با كارنامه موفق ٧٠ ساله خود قطعاً موجب پيشرفت و رشدي چند برابر، و آینده روشن تری برای ما، مصرف کنندگان و در کل همه مردم ايران خواهد بود. من برای این مشارکت آرزوی موفقیت دارم."

درباره يونيليور ايران:

شركت يونيليور واردات محصولات خود را به ايران در سال 1380 آغاز نمود. در سال 1382 اين شركت، بعنوان يك نهاد حقوقي با اسم «يونيليور ايران» بطور رسمي كسب و كار خود را در ايران تنها با 5 كارمند آغاز كرد. در همان سال، يونيليور ايران كارخانه خود را در قزوين احداث نمود. خط توليد كارخانه قزوين در سال 1384 با توليد صابون لوكس فعال گرديد و به دنبال توليد صابون لوكس، توليد شامپوهاي سان سيلك و كلير، خمير‌ دندان‌هاي سيگنال و كلوز آپ و چاي ليپتون آغاز گرديدند. در حال حاضر توليدات كارخانه يونيليور ايران شامل صابون لوكس، چاي و همينطور مواد شوينده و تميز كننده (سيف، دامستوس) مي‌باشد. امروز يونيليور ايران 400 كارمند رسمی دارد.

يونيليور ايران توسعه پايدار و نيز تعهد اجتماعي را از طريق برند‌هاي خود، دنبال مي‌كند. پرو‍ژه «بهداشت مدرسه» با برند دامستوس با هدف پرورش نسل‌هاي سلامت و بالا بردن سطح آگاهي بهداشت دانش آموزان از طريق آموزش مناسب بهداشت انجام پذيرفت را مي‌‌توان مثالي دانست از توسعه پايدار و تعهد اجتماعي يونيليور.

علاوه بر موارد ذكر شده بايد به اين موضوع نيز اشاره داشت كه از سال 1393، كارخانه يونيليور در قزوين، با هدف حمايت از محيط زيست ايران، ازارسال زايدات تولید به محل دفن جلوگیری کرده است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر يونيليور ایران به سايت http://www.unileveriran.ir مراجعه نماييد.

درباره گلستان:

مجموعه گلستان از ابتدای دهه 30 مسیر خود را با هدف تولید و توزیع چای بنیان نهاد و در آذر ماه ۱۳۴۰ با نام تجاری "شرکت گلستان" به ثبت رسید. مسیری که با اعتقاد به اهمیت سلامتی، ایمان به تاثیر اندیشه و کردار نیک در کسب و کار و تلاش برای تولید سالم‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات غذایی طی نموده است.

این مجموعه امروزه با بیش از 400  محصول و کارآفرینی برای بیش از 2500 نفر، همچنان می‌کوشد تا علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک، نقش خود را در گسترش فرهنگ سلامت جامعه به خوبی ایفا کند. در همین راستا شرکت گلستان همواره رعایت بالاترین استانداردهای کیفی در تولید مواد غذایی را سرلوحه کار خود قرار داده و با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های تولیدی به ارائه کالای باکیفیت و سالم برای حمایت همیشگی از سلامت مصرف‌کنندگان می‌پردازد.

ارتباط با دفتر روابط عمومي يونيليور ايران:

مدیر ارتباطات و روابط خارجی: نازنین  مرادی

تلفن: داخلی- 540 87719 021

nazanin.moradi@unileveriran.com

ارتباط با دفتر روابط عمومي گلستان:

مدیر بازاریابی و همکاری های خارجی: مهدیه داودی

تلفن: 48637701 021

 mdavoodi@golestan.com

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735905