افزایش تور کیش با برگزاری همایش‌های بین‌المللی در نمایشگاه کیش

مرکز بین المللی همایش های کیش با در اختیار داشتن سالن‌های چند منظوره همراه با امکانات جانبی و مجهز در فضایی به وسعت 13 هزار متر مربع ساخته شده است.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرده است که  هر ساله به واسطه برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و گردهمایی ها، قریب به یکصد هزار نفر از متخصصان، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان ارشد بخش های اقتصادی، سرمایه گذاری، صنعتی، بازرگانی، علمی و دانشگاهی کشور به جزیره کیش سفر می کنند که حضور این افراد به نوبه خود نقش به سزایی در رونق مجموعه های گردشگری، بازارها و مراکز خرید و رونق کسب و کار دیگر گروه های خدماتی و صنعتی و رشد تور کیش دارد. 

جزیره کیش یکی از بزرگترین جزیره‌های جهان است که در حدود ۹۳ کیلومتر بزرگی و وسعت آن است. این جزیره  به خاطر  منطقه آزاد بودن معروف است. کیش دارای تفریحات مختلف آبی و .. است که هر ساله با توجه به فصل آن مسافران به آنجا می روند و در هتل‌ها اقامت دارند. در فصل تابستان تعداد زیادی گردشگر از تور کیش بهره می برند و در کنار خانواده خود سفری خاطره انگیز را تجربه می‌کنند.  
ship


جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد صنعتی تجاری دریانوردی بندرگاه و داشتن سیستم حمل و نقل مناسب دریایی برای ارتباط با کشورهای دیگر و داشتن تمام تجهیزات استاندارد روز برای برگزاری بزرگترین نمایشگاه های خارجی و داخلی هر ساله میزبان همایش های متعددی است که یکی از سیاست های دولت این می باشد که که این امکانات بهانه ای خوب برای معرفی جزیره کیش به تمام توریست های خارجی می باشد تا با گسترش کشور ایران و زیبایی های آن آشنایی پیدا کنند. جزیره کیش تا به حال بیش از ۱۵ نمایشگاه تخصصی بین المللی خارجی و داخلی را در سال ۹۶ برگزار کرده است.

دراین راستا از آبان تا اسفند سال جاری نمایشگاه های گوناگونی در این جزیره برگزار می‌شود. از جمله نمایشگاه کیش میتوان نمایشگاه بین المللی بورس، بانک بیمه و سرمایه کیش، نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری، نمایشگاه طلا، جواهر نقرهساعت و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و صنایع وابسته اشاره کرد. علاوه بر این چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی هرمز هلث، نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی، نمایشگاه تجهیزات درمانی ، آزمایشگاهی و دارویی ام اس، هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر ایده آل در این جزیره برگزار می‌شود. از سایر نمیشگاه ها میتوان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی انرژی،اولین نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک و ماشین های اداری و اینترنت، مخابرات و ارتباطات، نمایشگاه بین المللی آرایشی، بهداشتی، شوینده ها و پاک کننده ها، دومین نمایشگاه بین المللی سمپوزیوم فولاد ، نهمین نمایشگاه بین المللی بازار سفر، گردشگری و هتلداری و نمایشگاه بهار در بهار نام برد. جزیره کیش در نیمه دوم سال 96 میزبان 29 همایش و 14 نمایشگاه‌های بین المللی و ملی است.در پاییز و زمستان 96 همچنین تعداد 29 همایش با موضوعات مختلف در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود که از این میان می توان به همایش جانبی چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کیش، سومین کنگره نفرولوژی و ارولوژی، دهمین کنگره بین المللی قلب خاورمیانه، همایش جانبی نمایشگاه هرمز هلث، کنگره ام اس،نوزدهمین همایش صنایع دریایی کشور، کنگره نورواندوسکوپی، همایش شهر ایده آل، همایش جانبی نمایشگاه انرژی، جشنواره فیلم فجر96 و سمپوزیوم فولاد اشاره کرد.

kish

مرکز بین المللی همایش‌های کیش با در اختیار داشتن سالن‌های چند منظوره همراه با امکانات جانبی و مجهز در فضایی به وسعت 13 هزار متر مربع ساخته شده است. این مجموعه مکان مناسبی جهت برگزاری انواع جلسات ، همایش ها ، سمپوزیم ها ، کنگره های علمی و سایر گردهمایی ها به شمار می آید.  از مزایا و امکانات ویژه این مرکز واقع شدن در محیطی آرام واقع در نوار ساحلی جزیره زیبا و مرجانی کیش و نزدیک به هتل‌های کیش‌، همراه با شرایط بسیار مناسب رفاهی ، تفریحی ، گردشگری و بهره مندی از امتیازات خاص و ویژه مناطق آزاد تجاری است. 
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736389

برچسب‌ها