۰ نفر
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
گام اول حمایت از استارت‌آپ‌ها چیست؟

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: «برای موفقیت یک شرکت استارت آپ، شرط اول سرمایه است. اگر سرمایه گذاران بزرگ از استارت آپ ها حمایت نکنند، حتما یک شرکت استارت آپ نمی تواند موفق شود.»

علیرضا کلاهی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با حضور در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین، به عنوان مدیر یک شرکت استارت آپی از موانع این شرکت ها در فضای کسب و کار کشور گفت و اظهار داشت: «ما یک گروه بودیم که به دلیل اشتراکاتی مثل زندگی در خارج از کشور و همسن بودن، با مباحث سرمایه گذاری خطرپذیر آشنا بودیم. به همین دلیل در سال های ۹۰، ۹۱ که حتی ریال ناگهانی سقوط کرده بود، ریسک کردیم که در یکی از شرکت های استارت آپی سرمایه گذاری کنیم.»

او ادامه داد: «سرمایه گذاری خطرپذیر بیشتر به دنبال این است که ایده چقدر ارزش دارد. شرکت های استارت آپ اقتصاد را دموکراتیزه کردند؛ به طوری که خوشبختانه با ورود شرکت های استارت آپی به نظر می رسد قیمت ملک تجاری تعدیل شود.»

کلاهی بیان کرد: «برای موفقیت یک شرکت استارت آپ، شرط اول سرمایه است. اگر سرمایه گذاران بزرگ  از استارت آپ ها حمایت نکنند، حتما یک شرکت استارت آپ نمی تواند موفق شود.»

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در خصوص مشکلاتی که استارت آپ ها با آن مواجه هستند، گفت: «شرکت های استارت آپ چون شفاف عمل می کنند و قوانین را رعایت می کنند، همواره در معرض دید هستند. حال آنکه بخش عمده ای از اقتصاد کشور حتی قوانین  را رعایت نمی کنند.»

او اظهار داشت: «دولت اگر بخواهد به معنی واقعی از استارت آپ ها حمایت کند، گام اول این است که تعرفه ها را تغییر دهد. باید مسئله حمایت از شرکت های دانش بنیان جدی گرفته شود.»

متن کامل کافه خبر را می توانید ایـنـجـــــــــــا بخوانید. 

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
    0 0
    آموزش بازاریابییییییی