کِرست (Crest) از ورود دو محصول جدید به بازار ایران خبر داد.

خمیردندان سفیدکننده پرفکشن (Crest 3D White Brilliance Perfection)

خمیردندان سفیدکننده پرفکشن (Crest 3D White Brilliance Perfection) که تا ۱۰۰ درصد رنگدانه‌های سطحی را ظرف سه روز از بین می‌برد و مکمل تثبیت‌کننده سفیدی (Crest 3D White Brilliance Accelerator) که برای سفید کردن بیشتر دندان‌ها و محافظت دائمی در برابر رنگدانه‌ها استفاده می‌شود. این گروه محصولی به عنوان بخشی از گروه محصولات زیبایی کِرست، کمک می‌کند تا افراد لبخندی سفید، طبیعی و ماندگار داشته باشند.

نتایج یک تحقیق* نشان می‌دهد که ۶۲ درصد افراد نگران قضاوت شدن بر اساس ظاهرشان هستندشبکه‌های اجتماعی باعث شده‌اند تا بخش مهمی از تصور افراد از یکدیگر از این طریق ساخته شود؛ به همین دلیل، چگونه دیدن شده در شبکه‌های اجتماعی برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی داردیکی از عوامل اثرگذار در عکس‌هایی که هر روزه به اشتراک گذاشته می‌شود، زیبایی دندان‌ها و لبخند درخشان استاستفاده از فیلترها و نرم‌افزارهای ویژه ادیت، یکی از راهکارهای رایج برای سفید کردن رنگ دندان‌ها در شبکه‌های اجتماعی استاما چیزی که باید به دنبال آن بود، راه‌حلی مطمئن است که نه تنها برای مدت طولانی و به سرعت به ما لبخندی سفید و درخشان بدهد و از دندان‌هایمان محافظت کند، بلکه باعث شود دیگر نگران نوشیدن و یا خوردن غذاهایی که باعث تغییر رنگ دندان‌هایمان می‌شوند نیز نباشیم.

دکتر «علیرضا مجدآبادی»، دندانپزشک در این‌‏باره می‌گوید: «فرض کنید دندان‌هایتان مثل یک بوم خالی سفید است.خوراکی‌هایی مثل قهوه، چای،‌ شکلات و سس باعث ایجاد رنگدانه روی این بوم سفید می‌شوندمراجعه‌کنندگان همیشه در مورد راهکارهای سفید کردن دندان‌هایشان می‌پرسند چرا که لبخندشان در موقعیت‌های مختلف فردی، اجتماعی، شغلی و حتی فضای آنلاین اهمیت زیادی دارد و به دنبال راهکاری مطمئن و دائمی هستند.»

راه‌حل چیست؟ دو  گام تا لبخند سفیدِ طبیعی

کِرست برای سفیدکنندگی موثر از فناوری دو مرحله‌ای استفاده می‌کند. این فناوری دو مرحله‌ای، به عنوان بخشی از گروه محصولات زیبایی کِرست مانند روش‌های مراقبت روزانه از پوست عمل می‌کند و در دو گام از دندان‌هایی سالم و لبخندی سفید با درخششی طبیعی و ماندگار مراقبت می‌کند. در گام اول، رنگدانه‌های سطحی دندان پاک می‌شود و در گام دوم لایه‌ای محافظ روی سطح دندان‌ها ایجاد می‌شود که تا ۲۴ ساعت از درخشش دندان‌ها محافظت می‌کند. 

تکنولوژی سفیدکنندگی

تکنولوژی سفیدکنندگی 3D White Brilliance شامل دو محصول است. خمیردندان سفیدکننده پرفکشن علاوه بر این‌که حاوی فلوراید سدیم محلول برای تقویت مینای دندان و محافظت در برابر پوسیدگی است، با استفاده از پیشرفته‌ترین فرمول سفیدکنندگی کِرست تا ۱۰۰ درصد رنگدانه‌های سطحی دندان‌ها را در سه روز از بین می‌برد. مواد سفیدکننده موجود در این محصول هیچ آسیبی به مینای دندان نمی‌رسانند و  به همین دلیل به صورت روزانه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. محصول دوم، مکمل تثبیت‌کننده سفیدی است که برای استفاده در کنار خمیردندان در نظر گرفته شده است. این محصول با استفاده از فناوری پیشرفته پلی‌فسفات، لایه‌ای محافظ روی دندان‌ها به وجود می‌آورد. این لایه مانع از به وجود آمدن رنگدانه‌های جدید خواهد شد.

استفاده از این تکنولوژی منحصر به فرد باعث می‌شود فارغ از چیزهایی که می‌خورید یا می‌نوشید دندان‌هایتان به صورت دائمی سفید و درخشان بمانند. این سیستم دو مرحله‌ای، کِرست را به راهکاری مناسب برای درخشش همیشگی افراد در جامعه و زندگی روزمره تبدیل کرده است.

*این تحقیق در سال 2014 توسط شرکت ای ‌او‌ ال/تودی(AOL/Today)  انجام شده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737487