مقام عالی دولت در استان، در این جلسه با اشاره به این که نظام دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی، سعادت ملت را پشتیبانی می کند، یاد آور شد: مردم مازندران مطمن باشند که نظام امنیتی استان همیشه بیدار و هوشیار است و از آنان در جهت رشد و اعتلای استان حمایت می کند.

 به گزارش خبرانلاین از ساری ، محمد اسلامي، استاندار مازندران در جلسه شوراي اداري استان كه به منظور تكريم و معارفه مدير كل اطلاعات مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمين علوي، وزير اطلاعات برگزار شد، با بيان اين كه جمهوري اسلامي نظامي برگرفته از احكام، دستورات الهي است كه با هدايت هاي امام راحل و مقام معظم رهبري توانست الگويي را بكار بگيرد كه در آن حكومت به سعادت مردم و آباداني كشور مي انديشد، عنوان داشت: نظام دفاعي و امنيتي جمهوري اسلامي، تنها نظام امنيتي و دفاعي در دنياست كه كه نه فقط امنيت گروه يا دسته اي خاص بلكه سعادت ملت را پشتيباني مي كند.

استاندار مازندران افزود: وزارت اطلاعات نظام جمهوري اسلامي توانست براي تحقق آسايش مردم، امنيت پايدار و مقاومي را بوجود بياورد كه در دنيا زبانزد است.

مقام عالي دولت در استان، با بيان اين كه مقوله امنيت مقوله اي بسيار مهم است كه قابل تخفيف نيست، گفت: مردم ما بايد به نظام امنيتي و دفاعي خود افتخار نمايند كه با همه توان و از خودگذشتگي در جهت تامين امنيت كشور تلاش مي نمايد.

اسلامي، با اشاره به اين كه مردم مازندران مطئمن باشند كه نظام امنيتي استان هميشه بيدار و هوشيار است و از آنان در جهت رشد و اعتلاي استان حمايت مي كند، تصريح كرد: اكنون اطلاعات استان با تعامل، هماهنگي و يكارچگي با همه دستگاه ها و قوا، فرهنگ نفيسي را در مازندران پايه گذاري كرده كه اين شيوه بايد تداوم يابد تا در سايه هم دلي و هم افزايي و پرهيز از امنيتي كردن محيط، شاهد رونق و توسعه در همه عرصه ها باشيم.

 استاندار مهم ترين ثروت مازندران را نيروي انساني و مردم شايسته استان برشمرد و ياد آور شد: مردم مازندران بالاترين نرخ حضور را در دوران دفاع مقدس در جبهه ها داشتند و در همه صحنه هاي انتخابات نرخ بالاي مشاركت و حضور حداكثري را بنام خود ثبت كردند.

نماينده عالي دولت در استان، با بيان اين كه سياست دولت تدبير و اميد اين است كه با گشايش امور مردم، در زندگي آنان رفاه و آسايش برقرار شود و زندگي مردم دچار محدوديت نشود، گفت: اميدواريم سه قوا در استان در سايه همگرايي همراه با نيروهاي امنيتي، اطلاعاتي و نظامي بتوانند زمينه آسايش مردم و توسعه مازندران را فراهم نماييم و مازندران را به استاني الگو تبديل نمايند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =