حمایت از امام‌جمعه پل‌دختر/ امام جمعه محور وحدت و نماز جمعه بدون حاشیه است

مسئول ستاد نماز جمعه خواهران پلدختر گفت: حجت الاسلام سوری امام جمعه پلدختر محور وحدت بین اقشار مختلف مردم و همه جریان های سیاسی است و نمازجمعه این شهر بدون حاشیه برگزار می شود .

اسمااسماعیل پور،خبرانلاین لرستان، هما کریمیان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت پنجم مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در شهرستان پلدختر اظهار داشت: از آنجا که نماز جمعه سنگر دفاع معنوی در مقابل دشمنان است امام جمعه پلدختر با ایراد خطبه های کوتاه ،امیدوارکننده و جلوگیری از حرف های تکراری و خسته کننده به بیان مسایل معنوی و سیاسی می پردازد .

وی افزود: نهاد مقدس نماز جمعه که در قرآن کریم به آن اشاره شده یکی از ضروریات جامعه اسلامی است و خوشبختانه با گذشت 38 سال هنوز هم در نظام اسلامی به پرچمداری مقام معظم رهبری از پایگاه های مهم معنوی و سیاسی است.

مسئول ستاد نماز جمعه خواهران پلدختر گفت: نماز جمعه به فرموده مقام معظم رهبری قلب فرهنگی هر شهر محسوب می شود که دو جنبه فرهنگی و سیاسی دارد که جنبه فرهنگی آن بنیانی تر ازجنبه سیاسی آن است .

کریمیان افزود: نماز جمعه خاستگاه ایمان ، بصیرت و آگاهی بخشی است که لازمه تربیت دینی و مذهبی و کسب معرفت به واسطه شرکت در این فریضه الهی است .

وی با بیان این که تقویت و شرکت در نماز عبادی ، سیاسی جمعه وظیفه ای همگانی است ،گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان در این رابطه وظیفه سنگین تری دارند و باید در تقویت این جایگاه اهتمام بیشتری بورزند .

وی افزود: تقویت و اهمیت دادن به این قرارگاه معنوی و فرهنگی به عنوان یکی از فرایض مهم دینی و پایگاه مذهبی وظیفه مسئولان شهرستان به ویژه مسئولان فرهنگی است که همراه با پرسنل در این نماز دشمن شکن شرکت کنند.

مسئول ستاد نماز جمعه خواهران پلدختر گفت : از آنجا که نماز جمعه محل آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است وظیفه مجموعه آموزش و پرورش به لحاظ اهتمام ورزیدن و تشویق دانش آموزان به شرکت در این فریضه الهی سنگین تر می شود .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =