۰ نفر
۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

فردا شب شاهد دیدار دو تیم بایرن مونیخ و پی‌اس‌جی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته دوم رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در دیداری جذاب دو تیم بایرن مونیخ آلمان و پاری سن ژرمن فرانسه به مصاف یکدیگر می روند.
دو تیم بایرن و پی اس جی فردا در حالی به مصاف یکدگر می روند که هر دو تیم در آخرین رنکینگ اروپایی به ترتیب در جایگاه های 3 و 6 جدول قرار دارند. این دو تیم خرید های خوبی هم در پنجره نقل و انتقالاتی داشتند.
پی اس جی
قطعا یکی از تعجب آور ترین نقل و انتقال فصل اختصاص دارد به پاریسن ژرمن و نیمار که با قیمتی سرسام آور و با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا به این تیم راه یافت و مطابق انتظارات عملکرد خوبی هم داشته. تا به این جای فصل اما خرید بعدی آنها یعنی کیلیان امباپه که آن هم با قیمتی نجومی و البته موقتا به صورت قرضی به این پیوسته است. اما خرید سوم یعنی دنی آلوز بی شک یکی از بهترین مدافع های راست تاریخ بارسا بوده و هست. او فصل گذشته در تیم یوونتوس توپ زد و عملکرد خوبی هم داشت تا اینکه به پاریس رفت.
بایرن مونیخ
بایرن که با مربی خود یعنی کارلو آنچلوتی خیلی به این تیم امیدوار است خرید های نسبتا خوبی هم در این فصل داشت؛ مثل خامس رودریگز که 2 سال و به طور قرضی به این تیم رفته است و خرید بعدی کورنتین تولیسو بود که به عنوان جایگزینی برای ژابی آلونسو به این تیم رفت و تا به اینجایکار عملکرد خوبی داشته است.
البته این دو تیم دارای مشکلاتی هم هستند. مثلا پاریسن ژرمن که این روزها درگیر مسئله بین نیمار و کاوانی است یا بایرن که خوب در بوندس لیگا نتیجه نمی گیرد .
در هر صورت فردا 5 مهر ساعت 22:15 شاهد یک بازی جذاب بین این دو تیم خواهیم بود، چون هر دو تیم یکی از شانس های قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان هستند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =