کار سپرده گذاران در موسسات اعتباری تقریبا به سرانجام رسیده و با تدبیر سران سه قوه مطالبات آنها پرداخت شده است.

تا اینجای کا را باید "خداقوت" گفت و تشکر کرد. اما دو مسئله هست که از ریاست محترم قوه قضائیه می خواهم زحمت آن را هم بکشند.

1- این همه پول که به این طلبکاران پرداخت شد، از بیت المال برداشته شده و متعلق به همه مردم است. حتما موسسات اعتباری که پول مردم را بالاکشیده بودند، آن را در جایی ذخیره دارند. یا بصورت نقد، یا ملک یا سهام بورس یا....

دستگاه محترم قضایی نباید اجازه بدهد این مبالغ کلان که همین الان هم دارد در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد می کند، مثل هلو از گلوی شان پایین برود.

2- اما نکته مهمتر اینکه هنوز حدود 2درصد از طلبکاران موسسات مالی پولشان را نگرفته اند. این عده کسانی اند که سپرده های کلان و میلیاردی داشته اند.

اینها که دیگر بدهکاربانکی نیستند که برای افشای نام شان فشار بیاورند. طلبکارند و حق شان را می خواهند.

تمنا دارم این طلبکاران عزیز را معرفی کنید تا ما مردم  ، هم از اسم و رسمشان باخبر شویم و هم بدانیم که چقدر بهشان بدهکاریم. نگذارید این افراد گرفتار شایعه شوند و چندصباح دیگر اطلاعات مغشوش و یا مخلوطی از راست و دروغ در سایتهای زیرپله ای و بی هویت در باره آنها منتشر شود. اسامی شان را منتشر فرمایید و خلاص. باز هم تاکید می کنم اینها مچرم که نیستند؛ طلبکارند آقا. طلبکار.حتی اگر صاحب منصب سابق و لاحق باشند یا وکیل مردم،طلبکار که هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ورسه ای IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    47 2
    انصافا حرف حساب است. امید است که گوش شنوا داشته باشد.
  • بی نام US ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    57 1
    به چه دلیل باید پول مردم رو بردارن بدن به اینها؟ چرا از خود اون موسسات نگرفتن؟ چرا صبر نکردن اموال این موسسات رو با حکم قضایی بفروشند حتی اگر به نام عمه و پسرخاله و زن دوم شون زده باشن و پول این مالباخته ها رو بدن؟ من یکی راضی نیستم پول بیت المال اینجوری هدر بره در حالی که دولت برای بودجه جاری مملکت هم دچار مشکل هست و حقوق کارمند و کارگر رو با تاخیر میده بسیاری از طرحهایی عمرانی زیربنایی پژوهشی به دلیل بی پولی خوابیده این کار جز خیانت در حق مردم چه معنایی میده
  • بی نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    41 1
    مطلب قابل تاملیه اما کو گوش شنوا ؟ کدوم ترس از آخرت ؟ کدوم انصاف ؟ کدوم صداقت ؟ کدوم عدالت ؟ کی میاد از آدمای پولداری که معلوم نیست اون میلیاردها پول رو از کجا اورده و هم حزب خودشه لو میده ؟ خبر آنلاین چاپ نمی کنی میدونم .
  • بی نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    32 2
    جناب مهاجری اصولگرای منصفی هستین کاش هم حزبیهاتون هم کمی انصاف شما رو داشتن .
  • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    35 1
    درسته كه 2درصد هستن ولي خيلي گنده هستن يه تريلي ميخواد اسم هركدوم رو بكشهماهم تريلي و كاميون نداريم
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    5 70
    این چه پیشنهادی است؟ چرا باید این اسامی را مردم بدانند؟ این کار نه مجوز قانونی دارد و نه توجیه اقتصادی و نه منطق انقلابی.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    0 7
    اینکار دقیقا چون طلبکار هستند اگر با رضایت آنها نباشد درست نیست.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    2 0
    سایتهای زیرپله ای را راست گفتی
  • فاطمه RO ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    4 0
    با سلام فرمایشات ایشان کاملا منطقی و مفهوم است غیر از بند اخر که میفرمایند : اسامی اعلالم شود و " خلاص". اگر لطف بفرمایند توضیح بیشتری بفرمایند در مورد مکانیسم خلاص شدن، خود سپرده گذاران داوطلبانه اسامیشان را اعلام میکنند.