ایسنا نوشت: پدر دریانورد جانباخته نفتکش سانچی گفت: غروب زود هنگام عمر فرزندم تلخ‌ترین و ماندگارترین خاطره زندگی خود و همسرم است.

«یوسف دهقانی» پدر مهندس عرشه نفتکش سانچی که ساکن یزد است،‌ آرامش در رفتار، تلاش مستمر و خوشرویی را از جمله مهمترین ویژگی‌های مرحوم سعید دهقانی دانست و اظهار کرد: سعید اولین فرزندم بود که با شوق و علاقه زیاد به دانشکده دریانوردی رفته و در این راه پرکشید.

وی افزود: حضور در نفتکش سانچی اولین مأموریت کاری فرزندم به عنوان کارآموز بود که به آخرین مأموریت کاری و زندگی وی تبدیل شد.

پدر مهندس عرشه کشتی سانچی ضمن انتقاد شدید از عملکرد کشور چین، گفت:‌ پنج روز سوختن سانچی برای ما کابوسی ناتمام بود که هنوز تمام نشده و تا پیدا شدن اثری از فرزندم ادامه خواهد داشت.

وی تلاش زیاد برای تهیه سند ضمانت به منظور حضور در کشتی سانچی را آخرین خاطره خود از فرزندش عنوان کرد و ادامه داد: پسرم جوانی 24 ساله و مجرد بود که با رفتنش آرزوهای بسیاری را بر دل من و مادر داغدارش گذاشت.

یوسف دهقانی پدر ملوان یزدی که در سانحه نفتکش سانچی فوت کرده است،‌ غروب زود هنگام عمر فرزندش را تلخ‌ترین و ماندگارترین خاطره زندگی خود و همسرش می‌داند و در این خصوص می‌گوید، سعید جوانی انسان دوست بود که فعالیت در حرفه کشتیرانی را شغلی مقدس و موثر برای توسعه ایران می‌دانست.

گفتنی است؛ مرحوم «سعید دهقانی»، کارآموز رشته ‌مهندسی عرشه به تازگی مرحله تئوری تحصیلات دریانوردی خود را به اتمام رسانده بود که بعد از اعلام محل مأموریت کارآموزی در نفتکش سانچی حاضر و در حادثه این نفتکش جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم بزرگداشت مرحوم دهقانی روز چهارشنبه 27 دیماه از ساعت 14 تا 14 بعد ازظهر در مسجد جامع دهنوی یزد برگزار می‌شود.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    1 0
    خداوند صبر بدهد
  • بی نام AT ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    0 0
    از صمیم قلب تسلیت.