در دوم تیر، پربازدیدترین مطالب به سخنان رئیس جمهور اختصاص داشت. همچنین حواشی راه‌پیمایی روز قدس امروز هم خبرساز بود.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین مطالب به  سخنان رئیس جمهور اختصاص داشت. دکتر روحانی گفت: اقتصاد را به دولتی دادیم که هم تفنگ دارد، هم رسانه! اما راهپیمایی امسال روز قدس حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. از جمله اینکه در خبر پربازدیدی عنوان شد حضور جهانگیری در راهپیمایی حاشیه‌ساز شده است. در این سرویس پیش‌بینی سردار سلیمانی درباره آینده ولیعهد جدید عربستان هم مخاطبان زیادی را جذب کرد.

در سرویس اقتصادی شگردی که مالک علی بابا برای ساعت کار افراد تعیین کرد، پربازدیدترین خبر بود. پس از آن، وضعیت قرمز در بازار اجاره مسکن زنگ خطر را برای خوش نشینان به‌صدا درآورد و همچنین اعلام شد قشم‌ایر از بوئینگ ۱۰ فروند هواپیما می‌خرد.

در سرویس فرهنگ و هنر، واکنش شبنم مقدمی به ممیزی‌های فیلم «اکسیدان» بازدید زیادی داشت ولی یک خبر پربازدید دیگر هم به سخنان سخنگوی دستگاه قضایی اختصاص داشت. محسنی‌اژه‌ای گفت: حزب‌الهی‌ها بهترین هنرمندها هستند و کسی با اصل کنسرت‌ها مخالف نیست. در این سرویس ادعای تازه بازیگر سرشناس درباره کشتن دونالد ترامپ هم نظر مخاطبان را جلب کرد و پربازدید بود.

در سرویس جامعه، معمای بزرگ و پربازدید این بود که چه کسی بعد از قالیباف بر صندلی شهرداری تهران تکیه می‌زند؟ همچنین یک تحقیق جهانی نشان داد ایرانی‌ها عصبانی‌ترین و یونانی ها پر استرس‌ترین مردم جهان هستند. چرا اینقدر خشمگینیم؟ در این سرویس خبر پربازدید و تکان دهنده تخریب۲۱۰شیره کش‌خانه در کرج، نشان داد چهره اعتیاد به شدت گسترده شده است.

در سرویس بین‌الملل سه خبر پربازدید درباره موشک بود. از جمله اینکه اعلام شد آزمایش موشکی آمریکا شکست خورد. همچنین خبر بعدی این بود کره شمالی اقدام به آزمایش موتور موشک قاره پیما کرد. تحلیل پربازدید و موشکی بعدی درباره حمله موشکی ایران و مقوله «بازدارندگی متعارف» بود.

در سرویس طنز هم اعلام پربازدیدی درباره اطلاعیه ستاد آرای باطله مردم را به خنده انداخت.

 

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =