مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آمدن خانواده ام فکرم راحت می‌شود و می‌توانم برای تیم موثر باشم، این را با عملکردم نشان خواهم داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ ژوزه تادئو گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا انتظارات را بر آورده کنم. من قبل از این به کادر فنی گفتم و امروز هم به مدیریت باشگاه گفتم، مشکل اصلی من خانواده‌ام است که فکرم را درگیر کرده و قول داده‌ام با آمدن خانواده‌ام حتما از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کنم و در آن صورت مفید و موثر خواهم بود.
وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و این را از حضور هواداران در همین بازی با لخویا فهمیدم. تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا با تغییر شرایط فعلی، بازیکن خوبی برای تیم باشم و می‌خواهم عملکرد خوبی را از خودم به جا بگذارم. همچنین از این که خانواده‌ام می‌آیند خوشحال هستم و از باشگاه تشکر می‌کنم که مشکل را حل کرد.
تادئو خاطرنشان کرد: به آقای نژاد فلاح هم گفته‌ام که پول برای من در درجه دوم اهمیت است. مشکل مالی بالاخره حل می‌شود و آنچه برای من مهمتر است، آمدن خانواده‌ام و انجام بازی خوب برای کمک کردن به تیم است. با آمدن خانواده‌ام فکرم راحت می‌شود و این را با عملکردم نشان خواهم داد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =