۰ نفر
۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰
یک گوشی جدید با دو نمایشگر / عکس

شرکت چینی UMI یکی از ده شرکت برتر سازنده گوشی هوشمند در چین، تصویر گوشی Zero 2 با دو نمایشگر را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین زیرو2 UMI Zero 2 شبیه گوشی روسی یوتافون از دو نمایشگر بهره می‌برد و با شعار تبلیغاتی «دوزندگی» در صفحه فیس بوک این شرکت چینی خودنمایی کرد.


نمایشگر دوم این گوشی که در پشت نصب‌شده درواقع نمایشگری از نوع E Ink است که تنها مشابه‌آن در بازار فعلا گوشی یوتافون است. هدف از نصب نمایشگر دوم استفاده از گوشی در مواقع بحرانی مانند کم بودن شارژ باطری است که البته زیبایی خاصی به پشت‌گوشی می‌دهد.


اما زیرو2 یک گوشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل است که تراشه مدیاتک از نوع MT6752 روی آن نصب است و 3 گیگ رم (حافظه موقت) و 16 گیگ حافظه داخلی دارد. دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی داشته و 500 دلار در بازار فروخته خواهد شد.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    27 31
    حالم از جنسهای چینی بهم میخورد.
    • سعید A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      22 2
      سلام خداقوت نماز روزه ها قبول آقا داود عزیز اول که اپل هم در چین تولید میشه دوم مردم چین به مدیرانشون اعتماد دارند و هرروز یکی کلاه بیت المال را بلند نمیکنه که اگه اتفاقی در این خصوص بیفته اعدام هدیه به اونهاست نه اینکه چون فامیل فلان شخص هست بیخیال.
    • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      5 0
      بله در چين وبسياري از كشورهاي جهان جزاي اختلاس اعدامه اعدام. اما اينجا طرف ميره مرخصي و رئيسش هم راست راست راه ميره و نه تنها جوابگو نيست كه با وقاحت تمام از مراسم ....براي سخنراني سوء استفاده ميكنه
  • محمد IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    29 0
    دوستی که گفتی حالم از کشور چین به هم میخوره .عزیزم هرچقدر پول بدیم آش میخوریم چین به مقدار پولی که میدیم جنس با کیفیت یا بی کیفیت میده.بخدا قسم چین پاش بیفته رو دست اپل سونی یا سامسونگ میزنه.من یه گوشی هواوی چینی دارم 400 خریدمش خیلی خیلی ازش راضی ام .دوباره بخوام بخرم شک نکنید میرم هواوی میخرم چون عالیه.به نظرم وقتی یه کشور به تکتولوژی ساختن یه چیزی میرسه دیگه واسش کاری نداره مدام یهترش میکنه و آپدیتش میکنه.چینم به این تکنولوژی رسیده .
  • محمد IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    42 1
    چین خیلی رفته جلو شما خبر نداری