بهینه سازی 4 هزار متر شبکه توزیع برق شهرستان مهدیشهر

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: از شروع سال جاری تا زمان، 4 هزار و 83 متر شبکه توزیع برق این شهرستان اصلاح و بهینه سازی شده است

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین مهندس حسین حافظی گفت: احداث شبکه 20 کیلوولت، نصب پست هوائی و برقراری خطوط فشار ضعیف جهت تامین برق شهرک مخابرات شهمیرزاد و شهرک جدید روستای چاشم، از برنامه های برق مهدیشهر در سه ماهه دوم امسال است.

وی افزود: بهسازی و احداث روشنائی بلوارهای امام رضا (ع) و مزار شهدای مهدیشهر، جابه جائی خط فشار متوسط بلوار کارگر درجزین و اصلاح شبکه فشار ضعیف و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به طول 20 هزار متر در شهر درجزین، از دیگر اقدامات در دست اقدام این مدیریت تا شهریور سال جاری به شمار می رود.


مهندس حافظی با اشاره به این که 452 ایستگاه توزیع، برق مشترکان این شهرستان را تغذیه می نماید یادآور شد: در سه ماهه اول امسال، 50کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق این شهرستان افزوده شده است.


وی خاطرنشان ساخت: در طی سه ماهه ی نخست سال جاری، 47 پروژه عمرانی برق رسانی با صرف اعتباری به مبلغ 2 میلیارد و 992 میلیون ريال اجرا و به بهره برداری رسیده اند

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =