دستاوردهای سفر رئیس ستاد اجرایی حضرت امام(ره)/ اختصاص ۱۰۰میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی لرستان

جلسه بررسی دستآوردهای سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و تفاهم نامه منعقد شده در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان در این نشست گفت: اعتبار عمرانی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص داده شود.
علی هادی چگنی در جلسه بررسی دستاوردهای سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: این ستاد ۱۰۰میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی استان اختصاص داده که قرار شد ۵۰ درصد این مبلغ را ستاد و ۵۰ درصد را استانداری تقبل کند.
وی گفت: در حال حاضر پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در استان وجود دارد و نیاز است این اعتبار صرف تکمیل این پروژه‌ها شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی این اعتبار را صرف پروژه‌های نیمه‌تمام خود کنند و از تعریف پروژه‌های جدید اجتناب کنند.
در ادامه این جلسه مهندس مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: تفاهم‌هایی که بین استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) منعقد شده حاصل پیگیری‌های دو ساله و کار کارشناسی غضنفری افزود: در این تفاهم‌نامه‌ها اولویت کار با پروژه‌های نیمه‌تمام و تکمیل نشده است.
غضنفری افزود: بناست کمیته‌ای متشکل از معاونین استاندار، رئیس ومعاون اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مدیر گروه سرمایه‌گذاری تدبیر هرماه تشکیل و گزارشی از روند کارها ارائه دهیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =