دستگیری کلاه‌برداران ۶۲ میلیاردی در زنجان

مهر زنجان نوشت؛ فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: زنجان جزو استان‌های امن کشور است و جرائم خشن، سرقت از بانک و گروگان‌گیری ندارد.

سردار علی آزادی شنبه در جمع خبرنگاران در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان، از شناسایی و دستگیری دو فرد که با اخذ وام و عدم اجرای تعهدات بانکی ۶۲ میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده بودند خبر داد.

وی به شکایت نماینده حقوقی یکی از بانک‌های استان تهران از یک شرکت در زنجان اشاره کرد و گفت: مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره این شرکت اقدام به دریافت تسهیلات بانکی با قرار دادن ماشین‌آلات خریداری‌شده به‌عنوان ضمانت کرده‌ و پس از دریافت وام بدون اطلاع بانک اقدام به خارج کردن این ماشین‌آلات نموده‌اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار کرد: در بررسی‌های مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی مشخص شد متهمان دستگاه‌های قیدشده در سند رهنی ماشین‌آلات که در رهن بانک قرارگرفته بود را از محل شرکت خارج و اقساط تسهیلات دریافتی را پرداخت نکرده بودند و این متهمان پس از دستگیری، به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

آزادی بابیان اینکه زنجان جزو استان‌های امن کشور است، افزود: زنجان جرائم خشن، سرقت از بانک و گروگان‌گیری ندارد و این امر باعث شده که زنجان در زمره استان‌های امن کشور قرار گیرد.

وی ابراز کرد: خوشبختانه طی ۱۰ ماهه سال جاری انواع جرائم در استان زنجان کاهش داشته است و این امر نشان می‌دهد که مردم ما اخلاق مدارتر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی زنجان در حوزه پیشگیری، کشفیات، جرائم خشن، کاهش تصادفات رانندگی، اعمال قانون، مبارزه با مواد مخدر و باندهای قاچاق و سرقت‌ها، خوب عمل کرده است.

آزادی تصریح کرد: مقابله و مبارزه با اراذل‌واوباش، هنجارشکنان اجتماعی و اخلاقی، قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان و پاک‌سازی مناطق آسیب پذیر از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی استان زنجان است و در راستای تحقق این مأموریت‌ها ناجا در سال جاری برنامه‌های مدون را تدوین کرده است.

وی گفت: ایجاد آرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس است و امروز ناجا بااقتدار از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =