«خبرجنوب» نوشت: مرد جوان وقتی فهمید که دختر مورد علاقهاش به جوان دیگری علاقه دارد، نقشه انتقامجویی کشید.

او برای قتل مرد جوان، سناریویی وحشتناک طرح کرد و او را با ضرب گلوله به قتل رساند. چند روز قبل زمانی که مردم در یکی از خیابان های شیراز در حال عبور بودند، اتفاق عجیبی افتاد.
مردی به ضرب گلوله جوانی را به قتل رساند و متواري شد. با گزارش ماجرا به پلیس، کارآگاهان اداره آگاهی همراه تیم تشخیص هویت و بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند.
بررسیهای اولیه نشان میداد که جسد متعلق به پسر جوان است که در خیابان به قتل رسیده است. در محل حادثه مدرک شناسایی یا سرنخی که بتواند پلیس را در شناسایی هویت این مرد یاری دهد بهدست نیامد و با دستور
درخشان بازپرس جنایی، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای شناسایی هویت و علت مرگ او شروع شد. در ابتدا سرنخی از هویت وی بهدست نیامد و کارآگاهان که با معمایی پیچیده روبهرو بودند، تلاش برای کشف راز این جنایت را ادامه دادند؛ جنایتی که احتمال میرفت به خاطر یک انتقام جویی باشد.چند ساعت از پیدا شدن این جسد میگذشت و هنوز هویت وی شناسایی نشده بود. در این مدت مأموران پرونده تمامی افرادی را که ناپدید شده بودند مورد مطالعه قرار دادند اما مشخصات هیچ یک از ناپدیدشدگان با مشخصات مرد جوان مطابقت نداشت.
سرانجام بعد از گذشت چند ساعت خانواده جوانی نزد مأموران پلیس رفتند و از گم شدن پسرشان خبر دادند. آنها گفتند: پسرمان ساعتی قبل از خانه خارج شده و از او خبری نشده نگرانش شدیم و به در خانهاش رفتیم اما کسی در خانه نبود. حتی موبایلش هم خاموش بود و در این مدت هر چه گشتیم ردی از وی بهدست نیاوردیم، برای همین ماجرا را به پلیس خبر دادیم.
خانواده قربانی به پزشکی قانونی منتقل شدند و با مشاهده جسد جوانی که پیدا شده بود، او را شناسایی کردند.
نقشهای برای جنایت
کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز که هویت قربانی را شناسایی کرده بودند در ادامه متوجه شدند که قربانی با مرد جوانی آشنا بوده و این مرد آخرین کسی بوده که با وی دیده شده است.
این جوان از سوی پلیس دستگیر شد و در بازجوییهای اولیه مدعی بود که مقتول را نمیشناسد اما با روشدن مدارک و شواهدی که از آشنایی آنها حکایت داشت، لب به اعتراف گشود و به جنایتی هولناک اعتراف کرد.وی گفت: مدتی بود که با دختری آشنا شده بودم و میخواستم با او ازدواج کنم. من به او علاقه داشتم اما وقتی فهمیدم مرد دیگری نیز به او علاقه مند است و قصد ازدواج با او را دارد بهشدت عصبانی شدم برای همین نقشه قتل را کشیدم.
وی ادامه داد: یک روز به بهانهای مقتول را به بیرون از خانه کشاندم و او را با گلوله کشتم ، سپس جسد را همان جا رها کرده و متواری شدم.بعد از اعترافات متهم، برای وی قرار بازداشت صادر شد. همچنين تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =