آمادگی سرمایه‌گذار غیربومی برای ساخت پیست اسکی چهار فصل در شهر همدان

رئیس مجمع خیرین استان همدان گفت: با حمایت مسئولان استان، یک خیر ورزش‌دوست غیرهمدانی در شهر همدان پیست اسکی چهار فصل خواهد ساخت.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ هادی سبزواری، در جمع خبرنگاران همدانی گفت: دکتر بحرالعلومی براساس دعوت مجمع خیرین همدان و با ارشاد و راهنمایی یکی از پیشکسوتان ورزش استان و برحسب علاقه‌ای که به شهر همدان دارد، آمادگی خود را جهت ساخت این پیست اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این پیست چهار فصل اسکی به صورت مصنوعی و برای نخستین‌بار در ایران ایجاد می‌شود و نظیر آن هم‌اکنون در کشورهای مطرح اروپایی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری این خیر ورزش‌دوست حمایت همه‌جانبه استاندار، مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان و سایر مسئولان را طلب می کند.

سبزواری یادآور شد: از آنجا که شرایط اقلیمی همدان کوهستانی بوده و مستعد ورزش‌های تفریحی نظیر اسکی است بنابراین احداث این مجموعه در رونق ورزش اسکی و گردشگری نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: این سرمایه‌گذار مقیم خارج از استان در صورت حمایت مسئولان نسبت به همکاری لازم برای احداث این پیست مصنوعی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: مجمع خیرین ورزشی استان همدان از آمادگی این سرمایه‌گذار در نصب پیست اسکی مصنوعی استقبال کرده و امیدوار است هرچه سریع‌تر مقدمات ساخت این پروژه ورزشی فراهم شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =