کریم باقری این روزها روی بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر تهران دیده می‌شود.

مرتضی رضایی: کریم باقری دوست داشتنی است.بدون شک باید گفت که کمتر کسی است که از این بازیکن سابق تیم ملی خوشش نیاید.حتی استقلالی ها در زمانی که آقا کریم برای پرسپولیس بازی می کرد این بازیکن را دوست داشتند.او در کنار دایی،مهدوی کیا و خداداد عزیزی روزهای خوبی را برای مردم رقم زده اند و بعید است که از یاد و خاطره مردم فوتبالدوست ایران بروند.

باقری که در سالهای فوتبال بازی کردنش قراردادهای خوبی(نسبت به زمان خودش)بست و با سرمایه گذاری آینده خودش را ترسیم کرد این روزها روی بیلبوردهای شهر تهران دیده می شود،آن هم در شرایطی که لباس تیم ملی ایران در سال 98 را به تن دارد و در حال تبلیغ خمیردندان است!

حال سوالی که در این زمینه ذهن را درگیر می کند این است که چرا بازیکنی که از لحاظ مالی متمول است روی بیلبوردهای پایتخت خمیردندان تبلیغ می کند؟

1: کریم باقری سالهاست در پرسپولیس دستیار است.برای او رقم قرارداد چندان معنی خاصی ندارد و خیلی ها بر این عقیده هستند که او برای اینکه در صحنه باشد و هر از گاهی نامش ورد زبان ها بیاید بدون اینکه مشکلی از بابت رقم قرارداد داشته باشد در پرسپولیس مربیگری می کند.طبیعی است که خیلی از هم دوره های آقا کریم این روزها حتی نام شان هم به گوش نمی خورد چه برسد به اینکه در قاب های تلویزیونی و رسانه ها دیده شوند.

2: رفتن روی بیلبورد بدون شک از لحاظ مالی عایدی چندانی برای باقری نخواهد داشت.شرکت سازنده خمیر دندان چه رقمی را می خواهد به کریم باقری بدهد که او به خاطرش این تبلیغ را انجام بدهد؟آیا وضع مالی باقری مکفی نیست که نیازی به این رقم ها دارد؟زمانی حسین رضازاده حاضر شده بود تبلیغات یک بنگاه املاک را انجام بدهد. شاید خیلی ها بپرسند که پس چرا از علی دایی انتقاد نمی کنید که مجتمعی تجاری را در کریمخان تهران تبلیغ کرد؟باید گفت که شنیده شده دایی خودش یکی از سرمایه گذاران آن مجتمع عظیم است و چه کسی بهتر از دایی برای تبلیغات خودش؟این بار هم نظر خیلی ها این است که شاید نسل جدید خیلی کریم باقری را نشناسند و رفتن روی بیلبورد و استفاده کردن از لباس تیم ملی 98 یادآور این است که روزی بازیکنی بوده که در تیم ملی بازی می کرده و برای ایران افتخارات زیادی آورده است.

4: شاید این یک رابطه دوستان باشد و کریم باقری به دلیل رفاقتی که با عوامل تولید کننده دارد حاضر شده که برای آنها تبلیغ کند.در هر صورت هنوز هم که هنوز است در نسلی که سردارها و جهانبخش ها و ...هستند هنوز هم نام هایی چون کریم باقری تاثیر گذار هستند و می توانند برای نسل قدیم تداعی کننده روزهای خوبی باشند.

5: کریم باقری در هر حالتی دوست داشتنی است و حتی اگر خمیر دندان هم تبلیغ کند باز هم این خاصیت خودش را از دست نمی دهد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =