از بازشدن پرونده جدید علیه بقایی تا صف‌آرایی سنا در مقابل ترامپ/ پربازدیدهای ۵مرداد

در ۵مرداد، واکنش‌ها به اظهارات حمید بقایی پس از آزادی از زندان، بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس سیاسی بیشترین بازدیدها به خبر آزادی بقایی و سخنان او از جمله واکنش خبرگزاری قوه قضاییه به اظهارات بقایی پس از آزادی اختصاص داشت. پس از آن، واکنش دو نماینده مجلس به اظهارات بقایی دارای بازدید زیادی بود و یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس هم اعلام کرد نگذاشتند کروبی را ببینم!

در سرویس اقتصادی پربازدید خبر می گفت دلار سقوط کرد. پس از آن، گزارشی درباره شوک آلمانی به صنعت خودرو بازدید زیادی داشت و رشد قیمت‌ها در بازار هم نشان از آینده ای پرتلاطم در حوزه اقتصادی داشت.

در سرویس فرهنگ و هنر زدن برچسب مستهجن‌ترین اثر تاریخ سینمای ایران، برای تحریم فیلم تازه سحر قریشی بازدید زیادی در پی داشت. همچنین خبر ابتلای آنجلینا جولی به فلج بل دوستداران این هنرمند را اندوهگین کرد و برای مردم هم مهم بود بدانند هزینه زندگی آیت الله امینی چگونه تامین می‌شود؟

در سرویس اجتماعی کاربران از خود پرسیدند چرا چمران قبول نمی کند که در انتخابات شورای شهر، رای نیاورده است؟ همچنین اظهارات دادستان تهران درباره تکذیب اظهارات بقایی درباره انفرادی، حسین فریدون، هم‌سلولی‌اش و ...بازدید زیادی درپی داشت و پرونده پیچیده ربوده شدن بازیگر سرشناس طنز سینما و تلویزیون هم خوانندگان زیادی را صید کرد.

در سرویس بین الملل عنوان شد برای دومین روز متوالی سنای آمریکا به ترامپ نه گفت! در پی این خبر پربازدید خبر دیگری درباره حملۀ ترامپ به وزیر دادگستری دولتش هم جالب بود و از کابینه این مرد هم خبر آمد تیلرسون چند روزی استراحت می‌کند!

در سرویس طنز هم خبر آمد بقایی از احمدی‌نژاد ستاره گرفت!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =