سردار معصوم‌بیگی: بسته مشکوک پیدا شده در نجف‌آباد بمب صوتی نبود

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بسته کشف شده در نجف آباد مورد انتحاری، انفجاری و تروریستی نداشته و حتی این بسته بمب صوتی هم نبوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار مهدی معصوم بیگی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به منظور ایجاد پویایی در نیروی انتظامی و ارتقای امنیت در استان قرارگاه اقدام و عمل نیروی انتظامی تشکیل شده است، اظهار داشت: از طریق این قرارگاه قرار است مطابق با ظرفیت‌های موجود و با هماهنگی دستگاه قضایی امنیت بیشتری را در استان اصفهان برقرار کنیم.

وی افزایش امنیت و احساس امنیت، کشف اموال مسروقه، برخورد با اراذل و اوباش و برخورد جدی با کانون های جرم را از اهداف رزمایش قرارگاه اقدام و عمل نیروی انتظامی عنوان کرد و ابراز داشت: این رزمایش استانی است و از امروز تا جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در برخی موارد فعالیت‌های رزمایش ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: تا پنج روز آینده گزارش نتایج اجرای طرح را ارائه خواهیم کرد.

وی در خصوص بسته مشکوک در خیابان شیخ بهایی نجف آباد افزود: یکی از شهروندان این موضوع را به فوریت های پلیس شهرستان گزارش کرده بود که به دنبال این گزارش، نیروهای تخصصی پلیس، نیروهای لشکر ۸ زرهی نجف اشرف و گروه چک و خنثی به محل اعلام شده، اعزام شدند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه در ابتدا منطقه قرق شد، ابراز داشت: پس از بررسی مشخص شد این بسته هیچ مورد انتحاری، انفجاری و تروریستی نداشته و هر گونه گزارشی در این خصوص را تکذیب می کنم.

وی تصریح کرد: حتی این بسته بمب صوتی هم نبوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان این موضوع را صرفا اطلاع رسانی مسئولانه شهروندان عنوان کرد و گفت: این یک رویه است که بسته مشکوک را فارغ از اینکه بدانیم این بسته چیست آن را از بین ببریم.

سردار معصوم بیگی افزود: استان اصفهان در امنیت کامل است و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =