نخستین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهروز محبی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اظهار داشت: نخستین  نمایشگاه گل و گیاه  در استان اردبیل با هدف معرفی انواع گل‌های آپارتمانی و تزئینی و از این قبیل برگزار شده است که امیدواریم مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان واقع شود .

وی افزود: 20 استان کشور از 60 غرفه در این نمایشگاه شرکت کردند و برای معرفی محصولات خود در غرفه‌ها مستقر شدند که تا 31 شهریور از ساعت 16 تا 21 این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان دایر است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل بیان کرد: در این نمایشگاه انواع و اقسام گل‌های آپارتمانی، خانگی، گل‌های تزئینی، گلاب و کاکتوس وجود دارد که از 20 استان کشور در این نمایشگاه برای عرضه آماده است .

محبی افزود: توسعه فضای شهری و اهمیت به گل و گیاه با هدف  کاهش آلایندگی  و آلودگی هوا از مهم‌ترین هدفی است که ما به دنبال داریم که امیدواریم در این زمینه مشارکت همگانی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود و بتوانیم این فرهنگ را در بین همشهریان ترویج دهیم .

وی تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای نگهداری گل و گیاه می‌توان به ایجاد آرامش و شادابی در بین خانواده‌ها اشاره کرد که در جامعه امروزی با در نظر گرفتن شرایط موجود از جمله آپارتمان‌نشینی امری لازم و ضروری است .

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =