افتتاح 7مدرسه در استان به همت بنیاد برکت / همزمان با افتتاح 130مدرسه برکت در سطح کشور

صبح امروز با مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان،مدیر عامل مخابرات استان، معاون امور عمرانی استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مراسم افتتاح و بهره برداری از 130 مدرسه با 700 کلاس درس به همت بنیاد برکت در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس در سالن کنفرانس مخابرات استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم با حضور میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان، آیت اله گلپایگانی مسوول دفتر مقام معظم رهبری و محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، 7 مدرسه برکت در استان لرستان نیز به صورت همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

 آیت اله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و همچنین بزرگداشت حماسه شهید گرانقدر حججی، بیان داشت: ورود پیدا کردن ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان بسیار مثمر ثمر واقع شد که با نگاه کریمانه دکتر مخبر و نوروزی در لرستان ستاد اجرایی امام (ره) در لرستان مستقر شد و علاوه بر مدارس در عرصه تولید،اشتغالزایی و ساخت مساجد نیز فعالیت داشته است.

 میرعمادی خبر داد: تاکنون بنیاد برکت 35 مدرسه را در استان افتتاح کرده است این قبیل اقدامات ارزشمند از ستاد نشانگر این است که اگر ما در مسیر فرامایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم به  رشد و پیشرفت نائل خواهیم شد.


نماینده ولی فقیه در استان در ادامه تصریح کرد: قطعا اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در گرو این است که همه فعالیتها به سمت تولید،اشتغال و محرومیت زدایی باشد لذا با مدیریت جهادی، سلامت مالی و استفاده از تمام ظرفیتها می توانیم مانند ستاد فرمان امام و بنیاد برکت که الگو هستند،خدمت کنیم.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =