معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد در روز کتابگردی به کتابفروشی‌ها می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد، در این اطلاعیه ضمن اعلام مشارکت در طرح کتابگردی از اهالی فرهنگ و هنر درخواست کرد در این روز به کتابفروشی‌ها رفته و کتاب بخرند.

متن اطلاعیه معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیمکتابفروشی‌ها به عنوان آخرین حلقه از زنجیره‌ نشر از اهمیت بسیاری برخوردارند چرا که کتابفروشی‌ها به واسطه‌ ارتباط مستقیم با مخاطب نقطه‌ تلاقی فرایند نشر با جامعه محسوب می‌شوند. از سویی دیگر تقویت کتابفروشی به نوعی حمایت از همه‌ بخش‌های چرخه‌ نشر است چرا که با رونق کتابفروشی‌ها پدیدآورندگان کتاب، موزعان کتاب و ناشران با همه‌ بخش‌های فنی زیرمجموعه‌ آن‌ها رونق می‌یابند و در آن سو با جامعه‎ کتابخوان همراه خواهیم بود.

طرح حضور فعال در کتابفروشی ها و خرید کتاب در آخرین پنجشنبه‌ هفته‌ کتاب که با عنوان طرح کتابگردی شناخته شده است فرصت مناسبی برای تقدیر از فعالان حوزه‌ نشر در کتابفروشی‌هاست. اینجانب همراه با مردم عزیز و اهالی فرهنگ در روز دوم آذرماه در کتابفروشی‌ها حاضر خواهم بود و از تمامی دغدغه‌مندان، علاقه‌مندان و اصحاب فرهنگ و هنر دعوت می‌کنم در روز کتابگردی با حضور در کتابفروشی‌ها ضمن تقدیر از کتابفروشان عزیز که به حق خادمان دلسوز عرصه‌ فرهنگ مکتوب هستند از کتاب و کتابخوانی حمایت کنند.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =