تسنیم نوشت:

محمود گودرزی در پایان نشست خود با نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی اظهار داشت: ثبات در مدیریت به نفع هر سازمانی است. ثبات مدیریت شرایط پایداری را ایجاد می‌کند. طبیعتا ثبات و استراتژی مناسب موفقیت‌آمیز خواهد بود.
وی ادامه داد: امروز دومین جلسه خادمین ورزش و افرادی که کرسی‌های بین‌المللی کسب کرده‌اند برگزار شد اما تغییر مدیریت همواره در این بخش چالش‌هایی را ایجاد می‌کند. ما سعی کردیم با برگزاری 2،3 جلسه راهکارهایی را برای حفظ این کرسی‌ها داشته باشیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: محورهای متعددی برای این راهکارها استخراج شد و ما تلاش می‌کنیم از طریق دیپلماسی عمومی، دیپلماسی ورزش را فعال کنیم و به جایگاه و کرسی‌های برتری دست پیدا کنیم.
گودرزی در خصوص موضوع شفاف‌سازی قراردادها یادآور شد: امروز شنیدم 153 تن از نمایندگان مجلس از این اقدام من و وزارت ورزش و جوانان را حمایت کرده‌اند. از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم این مسیر تداوم داشته باشد. اینکه محیط اقتصادی و فرهنگ در ابهام بمانند اتفاق خوبی نیست؛ امیدوارم اعتماد جامعه جلب شود، استادیوم‌ها مجدداً گرم شوند و تماشاچی زیادی به ورزشگاه بیاید. البته این موضوع به این دلیل نیست که مردم فقط به استادیوم بیایند بلکه بحث ما در مورد تماشاگران این است که آحاد مردم به ورزش روی بیاورند.
وی در خصوص اظهارات دیروز خود در جمع رؤسای فدراسیون‌ها و اینکه آیا خطابش از اینکه یک رئیس فدراسیون حرف 91 درصد جامعه را قبول ندارد کفاشیان بوده یا نه، گفت:‌ دیروز بحث‌هایی را مطرح کردم که شما باید برداشت خودتان را داشته باشید. صحبت‌های من شفاف و واضح بود.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص شفاف‌سازی قراردادهای تیم‌های صنعتی عنوان کرد: از مدیران تیم‌های صنعتی خواهش کردیم که سیاست‌های دولت را دنبال کنند و در رعایت برخی موارد همراه ما باشند تا از رشد نرخ بی‌رویه ورزشکاران جلوگیری شود که اگر این نرخ‌ها به صورت نجومی بالا بروند و این ارگان‌ها نتوانند مبالغ را پرداخت کنند زیانی کلی به ورزش می‌رسد. از مدیران صنعتی خواهش می‌کنم که شفاف و دقیقا مطابق ضوابط و مقررات عمل کنند.
گودرزی در خصوص تخصیص بودجه به فدراسیون‌ها یادآور شد: بودجه 93 فدراسیون‌ها به صورت شفاف اعلام می‌شود. ما به فدراسیون‌ها بر اساس برنامه‌های خود خیلی شفاف و به درستی بودجه می‌دهیم. فدراسیون‌هایی که بتوانند حامی مالی پیدا کنند هم قطعا مورد تشویق قرار خواهند گرفت.
وی در پایان در خصوص نامه ملی‌پوشان هندبال که علیه کوزه‌گری رئیس این فدراسیون امضاء شده بود، تصریح کرد: ورزشکاران باید ورزش کنند و هر کس در جایگاه خودش کار کند این مسائل شایسته و زیبنده نیست. ما در خصوص چنین مباحثی مقاومت می‌کنیم و در برابر چنین تحرکاتی اقدامی نخواهیم کرد. ما در فضایی آرام همه چیز را ارزیابی می‌کنیم اگر صحبت ورزشکاران هم صحت داشت آنها را لحاظ خواهیم کرد اما تحت فشار تصمیمی نمی‌گیریم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • reza IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    13 1
    چشم حالا که شما گفتی حتما اعلام میکنند...
  • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    11 0
    " از مدیران صنعتی خواهش می‌کنم که شفاف و دقیقا مطابق ضوابط و مقررات عمل کنند." برای چی خواهش آقای وزیر؟ تو هئیت دولت مطرح کنید و از رئیس جمهور خواهش کنید تا به وزیر صنعت دستور بده تا جلوی ریخت و پاش تیمهای صنعتی مثل سپاهان رو بگیره
  • سپندار A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    18 0
    سپاهان و ذوب اهن و تراکتور و مس باید حتما ارقام رو اعلام کنند.