فرزاد حاتمی مهاجم سابق استقلال می گوید در ابتدای فصل گذشته امیر قلعه نویی با او رفتار خوبی نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این بازیکن درباره نیم فصل بیرون ماندنش از فوتبال می گوید: «من ابتدای فصل برون ماندم چون به حرف های امیر قلعه نویی گوش دادم. ایشان به من گفت امسال پیش خودم هستی. من هم به خاطر حرف او تمام پیشنهادهایم را رد کردم. چند روز قبل از پایان نقل و انتقالات بود که او گفت نیازی به تو ندارم! گفتم شما صاحب اختیاری. این شد که نیم فصل بیرون ماندم. ولی لطف خدا شامل حالم شد و توانستم به ملوان بروم و حتی به تیم ملی هم برسم. در این تیم و با کمک فیروز کریمی فوتبالم زنده شد. الان یاد گرفته ام که دیگر با حرف هرکسی تو چاه نیفتم!»
او ادامه می دهد: «نمی دانم چرا قلعه نویی این رفتار را با من کرد. ولی شما از گل محمدی بپرسید که ذوب آهن من را می خواست ولی نرفتم. همینطور تراکتور. ذوب قهرمان حذفی شد و تراکتور نایب قهرمان لیگ. امیر قلعه نویی جلوی کریم بوستانی مربی دروازه بان های استقلال به من گفت هیچ جا نرو و با هم استقلال را می سازیم! من به خاطر حرف های قلعه نویی نرفتم ولی خدا را شکر که دوباره برگشتم.»
فرزاد حاتمی درباره دیالوگش با امیر قلعه نویی پیش از بازی برگشت در انزلی می گوید: «به او گفتم این رسمش نبود. با من بد کاری کردی که یک نیشخند زد. فکر کنم جواب حرفم همین بود! باز دمشان گرم چند روز قبل از نقل و انتقالات این را به من گفتند بنده خدا جمشیدیان چه بگوید؟ یک ساعت قبل از پایان نقل و انتقالات گفتند تو را نمی خواهیم!»


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =